×

پیام تشکر دکتر محمد حسین قربانی نماینده مردم شهرستان استانه و بندرکیاشهر در پی حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن

  • کد نوشته: 11225
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۳
  • 196 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر محمد حسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر با صدور پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تقدیر و تشکر نمود. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم منَ لَم یَشکُرِالمَخلوق لَم یَشکُرِالخالِق حمد و سپاس بیکران خداوند متعال […]

    پیام تشکر دکتر محمد حسین قربانی نماینده مردم شهرستان استانه و بندرکیاشهر در پی حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر محمد حسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر با صدور پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تقدیر و تشکر نمود.

    متن پیام به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    منَ لَم یَشکُرِالمَخلوق لَم یَشکُرِالخالِق

    حمد و سپاس بیکران خداوند متعال را که توفیق عنایت فرمود بار دیگر شاهد خلق حماسه ای زیبا و ماندگار از شما مردم غیرتمند و ، ولایتمدار ایران و به ویژه شهرستان آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر باشم؛ بدون شک شما مردم غیور با حضور گسترده و با صلابت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادید ، در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری هیچ گاه از مواضع و روحیه بالای انقلابی و از بیعتی که ۳۸ سال پیش با امام شهدا حضرت امام خمینی داشتید؛ دست نمی کشید.
    همچنین حضور عظیم و عالمانه شما پاسخ دندان شکنی به یاوه سرایی ها و تهدیدات سردمداران شیطان بزرگ ،آمریکا و انگلیس مکار بود. ترامپ و همدستانش در آمریکا باید بدانند که با ملتی آگاه و بصیر و انقلابی طرف هستند و نمی توانند با آنها به زبان تهدید سخن بگویند.
    اینجانب ضمن تقدیر و سپاس قلبی از همه ملت شریف ایران و یکایک شرکت کنندگان گرانقدر در راهپیمایی با عظمت یوم الله ۲۲ بهمن سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند منان مسألت می‌نماید.

    دکتر محمد حسین قربانی
    نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر
    در مجلس شورای اسلامی

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11225

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *