×

پیام تقدیر وتشکر مهندس سید محمد احمدی فرماندار لاهیحان از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

  • کد نوشته: 3854
  • ۱۳۹۵-۰۴-۱۱
  • 152 بازدید
  • ۰
  • مهندس سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان در پیامی از حضور حماسی وگسترده مردم شریف و شهید پرور و ولایتمدار لاهیجان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر وتشکر نمود. در این پیام آمده است : درود خدابرشما مردم مومن ،ولایتمدار وهمیشه در صحنه ، حمد و سپاس خداوند متعال راکه بار دیگر توفیق شرکت در راهپیمایی […]

    پیام تقدیر وتشکر مهندس سید محمد احمدی فرماندار لاهیحان از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
  • مهندس سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان در پیامی از حضور حماسی وگسترده مردم شریف و شهید پرور و ولایتمدار لاهیجان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر وتشکر نمود.

    در این پیام آمده است : درود خدابرشما مردم مومن ،ولایتمدار وهمیشه در صحنه ، حمد و سپاس خداوند متعال راکه بار دیگر توفیق شرکت در راهپیمایی روز قدس راشامل حال امت شریف ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار لاهیجان گردانید و به فضل الهی ،  با وحدت وبصیرت بار دیگر با خلق حماسه ای بزرگ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان لرزه بر اندام استکبار وصهیونیزم انداختید وفریاد مظلومیت وعدالتخواهی مردم فلسطین را به گوش جهانیان رساندید .

    بی تردید این حضور باشکوه ، انقلابی ودینی که در لبیک به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)ودر راستای پیروی از منویات مقام عظمای ولایت شکل گرفت برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه وایثار وافتخار این خطه از سرزمین عزیزمان ثبت کرد .

    در پایان اینجانب بعنوان فرماندار شهرستان لاهیجان ونماینده عالی دولت در این شهرستان وظیفه خود میدانم از آحاد مردم شریف لاهیجان به سبب خلق این حماسه عظیم تقدیروتشکر نمایم واز خداوند متعال عزت وسر افرازی روز افزون اسلام ومسلمین ونابودی رژیم اشغالگر قدس را مسالت مینمایم.

    سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان

     منبع:روابط عمومی فرمانداری لاهیجان

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=3854

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *