×

پیام نوروزی رئیس مجمع نمایندگان گیلان

  • کد نوشته: 13805
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۱
  • 156 بازدید
  • ۰
  • رئیس مجمع نمایندگان گیلان طی ارسال پیامی، نوروز را به ملت ایران، به ویژه هموطنان خطه گیلان تبریک گفت. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» اسدالله عباسی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان با صدور پیامی، فرارسیدن سال ۱۳۹۶ هجری شمسی را به ملت ایران و مردم شریف استان گیلان تبریک گفت. متن پیام نوروزی رئیس […]

    پیام نوروزی رئیس مجمع نمایندگان گیلان
  • رئیس مجمع نمایندگان گیلان طی ارسال پیامی، نوروز را به ملت ایران، به ویژه هموطنان خطه گیلان تبریک گفت.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» اسدالله عباسی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان با صدور پیامی، فرارسیدن سال ۱۳۹۶ هجری شمسی را به ملت ایران و مردم شریف استان گیلان تبریک گفت. متن پیام نوروزی رئیس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش به شرح زیر است:

    فرا رسیدن نوروز سال یکهزار و سیصد و نودوشش هجری شمسی را به عموم هم میهنان به ویژه مردم سرزنده و بهاری گیلان خاصه مردم شریف رودسر و املش تبریک و تهنیت می‌گویم.

    نوروز فقط پیام آور سرسبزی طبیعت و رویش جوانه‌های زیبا و گل‌های معطر و دلپذیر نیست. ایرانیان نیک اندیش و پاک نهاد این رخداد طبیعت را به سرزمین دل و اندیشه انسان گسترش دادند و از حیات طبیعت، حیات انسان را نتیجه گرفتند. آنها در کنار تماشای بهار طبیعت به دید و بازدید ار فامیل و همسایه می‌پرداختند و به همراه خانه تکانی، غبار کدورت را از دل‌ها می‌شستند و با دادن عیدی، دیگران را در شادی خود سهیم می‌کردند و آنگاه که با آغوش باز پیام روح بخش اسلام را پذیرفتند سفره نوروز را به قرآن زینت دادند و در لحظه تحویل سال از خداوند تحول دل‌های خود را به بهترین احوال آرزو کردند.

    ما امروز میراث دار آیینی هستیم که در فصل حیات طبیعت حیات انسان را جستجو می‌کند. پس باید منت پذیر کسانی باشیم که برای طراوت زندگی انسانی ما جانفشانی کردند. یاد نبی مکرم اسلام و اهل بیت مکرمش را گرامی می‌داریم و مدیون شهیدان و امام شهیدان هستیم و در لحظه پرشکوه تحویل سال دعای معروف را زمزمه می‌کنیم:

    یا مقلب القلوب و الابصار، یامدبراللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

    جا دارد از طرف نمایندگان مردم شریف استان گیلان، برای همه هم میهنان به ویژه هموطنان خطه گیلان سالی مبارک همراه با گشایش در امور و حل مشکلات آرزو کنم. امیدوارم بتوانیم در سال جدید برای ایجاد اشتغال مولد، توسعه و تقویت تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی که مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر است بیش از پیش توفیق یابیم.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13805

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *