×

چین: احیای کامل برجام، تنها راه حل صحیح پرونده هسته‌ای ایران است

  • کد نوشته: 87000
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۶
  • 82 بازدید
  • ۰
  • “مائو نینگ” سخنگوی وزارت امور خارجه چین در این خصوص گفت: ما معتقدیم احیای اجرای کامل و مؤثر برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، تنها راه صحیح حل پرونده هسته‌ای ایران است. همه طرف‌های درگیر در این پرونده باید خویشتن داری کرده و از مذاکره و همکاری بین آژانس بین المللی انرژی اتمی و ایران حمایت […]

    چین: احیای کامل برجام، تنها راه حل صحیح پرونده هسته‌ای ایران است
  • “مائو نینگ” سخنگوی وزارت امور خارجه چین در این خصوص گفت: ما معتقدیم احیای اجرای کامل و مؤثر برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، تنها راه صحیح حل پرونده هسته‌ای ایران است. همه طرف‌های درگیر در این پرونده باید خویشتن داری کرده و از مذاکره و همکاری بین آژانس بین المللی انرژی اتمی و ایران حمایت نموده و از اقداماتی که ممکن است باعث تشدید تنش‌ها شود، خودداری کنند.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از صداوسیما ، وزارت امور خارجه چین تأکید کرد پایبندی کامل و مؤثر، راه صحیح برای پیشرفت در پرونده هسته‌ای ایران است.

    به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، “مائو نینگ” سخنگوی وزارت امور خارجه چین در این خصوص گفت: ما معتقدیم احیای اجرای کامل و مؤثر برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، تنها راه صحیح حل پرونده هسته‌ای ایران است. همه طرف‌های درگیر در این پرونده باید خویشتن داری کرده و از مذاکره و همکاری بین آژانس بین المللی انرژی اتمی و ایران حمایت نموده و از اقداماتی که ممکن است باعث تشدید تنش‌ها شود، خودداری کنند.

    این مقام ارشد چینی در پاسخ به پرسشی درباره بیانیه مشترک ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص همکاری هسته‌ای گفت:آمریکا باید هرچه سریعتر در خصوص همکاری در مورد نتایج این گفتگو‌ها تصمیم‌گیری کند

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=87000

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *