×

سرهنگ قاسمی: کشف بیش از ۳ هزار برگ پیش بینی نتایج فوتبال در لاهیجان

  • کد نوشته: 9615
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۱
  • 75 بازدید
  • ۰
  • ‍ فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف بیش از ۳ هزار برگ پیش بینی نتایج فوتبال در این شهرستان خبر داد . به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود قاسمی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی در پی کسب گزارش مبنی بر توزیع و […]

    سرهنگ قاسمی: کشف بیش از ۳ هزار برگ پیش بینی نتایج فوتبال در لاهیجان
  • ‍ فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف بیش از ۳ هزار برگ پیش بینی نتایج فوتبال در این شهرستان خبر داد .

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود قاسمی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی در پی کسب گزارش مبنی بر توزیع و پخش برگه های پیش بینی نتایج فوتبال در لاهیجان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی به صحت گزارش ها پی بردند، افزود: ماموران در این تحقیقات، هویت یک فرد ۳۲ ساله ساکن لاهیجان را شناسایی کردند.

    وی با اشاره به اینکه ماموران در ادامه متهم در منزل شخصی خود دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل متهم مذکور، ۳ هزار و ۱۵ برگ توتو( پیش بینی نتایج فوتبال) کشف و ضبط شد.

    این مقام انتظامی با تصریح براینکه متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد، افزود: شهروندان موارد مشکوک و تخلفات و جرایم مشهود را به شماره تلفن ۱۱۰ فوریت های پلیسی گزارش کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9615

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *