×

کوچکی نژاد :دولت در مورد فیش های نجومی زودتر اقدام کند

  • کد نوشته: 4169
  • ۱۳۹۵-۰۴-۲۱
  • 78 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم رشت در مجلس: دولت به‌جای حمله به مخالفان ‌در موضوع حقوق‌های نجومی‌ زودتر اقدام و عمل کند در موضوع حقوق‌های نجومی دولت به جای اینکه مخالفان را مورد حمله قرار دهد باید در این زمینه زودتر وارد می‌شد و بررسی‌های لازم را انجام می‌داد. به گزارش گیل و دیلم  جبار کوچکی نژاد در […]

    کوچکی نژاد :دولت در مورد فیش های نجومی زودتر اقدام کند
  • نماینده مردم رشت در مجلس:
    دولت به‌جای حمله به مخالفان ‌در موضوع حقوق‌های نجومی‌ زودتر اقدام و عمل کند

    در موضوع حقوق‌های نجومی دولت به جای اینکه مخالفان را مورد حمله قرار دهد باید در این زمینه زودتر وارد می‌شد و بررسی‌های لازم را انجام می‌داد.

    به گزارش گیل و دیلم  جبار کوچکی نژاد در مورد حقوق‌های نجومی مدیران اظهار داشت: به جای اینکه دولت مخالفان را مورد حمله قرار دهد باید در این زمینه زودتر وارد می‌شد و بررسی‌های لازم را انجام می‌داد که نگرانی مردم کمتر شود.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: خوب است که دولت اکنون به این موضوع وارد شده است ولی باید سرعت کار را بیشتر و با دقت بیشتری عمل کند.

    وی با با بیان اینکه بسیاری از افراد اکنون «زرنگی» می‌کنند که فیش حقوقی خود را منتشر کنند، تصریح کرد: مردم کل دریافتی‌ها را نیاز دارند نه فقط فیش حقوقی. ممکن است فیش حقوقی یک مدیر ۷ میلیون باشد ولی ۱۰ میلیون به شکل دیگری دریافت کند.

    کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه دریافتی‌ها تمام مواد باید مورد پیگیری قرار گیرد اظهار کرد: دیوان محاسبات و سازمان بازرسی نیز باید در این زمینه ورود کنند.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خواهان شفاف‌سازی در این زمینه هستم و از رسانه‌ها نیز تشکر می‌کنم که به این موضوع وارد شدند و آن را حساس کردند./

     

    منبع :تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=4169

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *