×

کوچکی نژاد : مافیا چای را در کلاف های پیچیده قرار می دهد

  • کد نوشته: 5072
  • ۱۳۹۵-۰۵-۲۸
  • 417 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • نماینده مردم رشت درمجلس با بیان اینکه ما یک سوم مصرف چای داخلی را در کشور تامین می کنیم،گفت:در موضوع چای مشکلات مدیریتی و مافیا وجود دارد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم جبار کوچکی نژاد درباره وضعیت تولید چای درکشور،گفت:ما ۱۱۰ هزارتن مصرف چای و ۳۰ هزارتن تولید چای داخلی درکشور داریم،اما متاسفانه […]

    کوچکی نژاد : مافیا چای را در کلاف های پیچیده قرار می دهد
  • نماینده مردم رشت درمجلس با بیان اینکه ما یک سوم مصرف چای داخلی را در کشور تامین می کنیم،گفت:در موضوع چای مشکلات مدیریتی و مافیا وجود دارد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم جبار کوچکی نژاد درباره وضعیت تولید چای درکشور،گفت:ما ۱۱۰ هزارتن مصرف چای و ۳۰ هزارتن تولید چای داخلی درکشور داریم،اما متاسفانه این میزان را نیز نمی توانیم مدیریت بهینه کنیم.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه برای بهبود وضعیت چای در کشور باید سه مولفه ی تولید، برداشت و بازرگانی در اولویت قرار بگیرد، تصریح کرد: ما یک سوم مصرف چای داخلی را در کشور تامین می کنیم و این در حالی است که زمانی که در وضعیت تولید و توضیع چای پیچیدگی وجود دارد، بدیهی است که دراین راستا کشاورز نیز متضرر می شود.

    چای ایرانی
    برنامه ریزی تولیدمحور کشور را در تولید چای به خودکفایی می رساند

    کوچکی نژاد، افزود: اگر تولید چای در کشور ساماندهی شود،می توان در راستای تولیدچای به نحو کارشناسانه ای حضور به عمل آوریم و این درحالی است که ما می توانیم با ساماندهی چای مانند محصولاتی همچون گندم وبرنج ، چای ایرانی را نیز به نحو مطلوب تولید کنیم.

    وی ادامه داد: چای ایرانی در یک حجم محدودی در اراضی کشاورزی تولید می شود،اراضی مناسبی در شمال کشور وجود دارد که می توانیم با برنامه ریزی تولیدمحور در راستای چای ایرانی نیز به خودکفایی برسیم.
    نماینده مردم رشت درمجلس با بیان اینکه مطالبات چایکاران باید در زمان مقرر پرداخت شود تا کشاورز در این راستا متضرر نشود،یادآورشد:سیستم برنامه ریزی کشور چای داخلی را که به میزان ۲۰ الی ۳۰ هزارتن تولید می شود، نمیتواند مدیریت کند و عدم این مدیریت موجب می شود که منابع کشور هدر برود و در این راستا نیز کشاورزان متضرر هستند.
    عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس با بیان اینکه در بحث چای مشکلات مدیریتی و مافیا وجود دارد،یادآورشد:مافیا، چای را در کلاف های پیچیده قرار می دهند.

    منبع: خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=5072

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “کوچکی نژاد : مافیا چای را در کلاف های پیچیده قرار می دهد”

    1. منا گفت:

      باعرض سلام و خسته نباشید ،جناب مهندس از شما خواهش می کنم قضیه ربا را در بانک هاحل کنید اخیرا مصوب شده که سود تسهیلات بانکی کاهش پیدا کرده برای کسانی که الان تسهیلات بگیرند در حالی که بنده کمتر ازیک سال هست که مسکن مهرم را تحویل گرفتم و ماهانه ۳۷۰ تومان قسط می دهم همیشه فکر می کردم ۳۵تومان وام مسکن دارم وبا قسط نه چندان زیاد می توانم پرداخش کنم ولی وقتی بانک قسطم را بهم اعلام کرد متوجه شدم که وام ۳۵ میلیونی من ۷۵ میلیون بازپرداخت دارد یعنی بیش از دوبرابربایدتاوان بدهم …این با هیچ صیغه ای جور در نمی آید مگرماچقدردرمی آوریم که دوبرابرو…نزولش را پرداخت کنیم این دقیقا نزول وربا هست …اگه نیست پس چیه؟ پس کمک دولت کجاست ؟ چه کسی باید مشکل ملت رو ، مشکل بی مسکن ها رو حل کنه لااقل نزول نگیرند تا همه بتونن از یه سقف بالای سر برخورداربشن.خواهش می کنم ربای بانکی رو حل کنید..شما نماینده این مملکتید که حرفتونم خیلی بردداره ،لطفا به خاطر خدا کمکمان کنید.ممنون

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *