×

کوچکی نژاد : نا امنی‌های ترکیه در کمین جان گردشگران ایرانی/ لزوم جایگزینی سایر مقاصد گردشگری برای مسافران

  • کد نوشته: 6857
  • ۱۳۹۵-۰۸-۰۱
  • 91 بازدید
  • ۰
  • رییس فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس با تأکید بر اینکه گردشگران ایرانی در صورت امکان از سفر به ترکیه پرهیز کنند، از وزارت خارجه و سازمان میراث فرهنگی خواست تا با اطلاع رسانی دقیق و به موقع، ایرانیان را از خطرات موجود مطلع کنند. جبار کوچکی نژاد به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم […]

    کوچکی نژاد : نا امنی‌های ترکیه در کمین جان گردشگران ایرانی/ لزوم جایگزینی سایر مقاصد گردشگری برای مسافران
  • رییس فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس با تأکید بر اینکه گردشگران ایرانی در صورت امکان از سفر به ترکیه پرهیز کنند، از وزارت خارجه و سازمان میراث فرهنگی خواست تا با اطلاع رسانی دقیق و به موقع، ایرانیان را از خطرات موجود مطلع کنند.
    جبار کوچکی نژاد

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم جبار کوچکی‌نژاد در واکنش به اطلاعیه سفارت کشورمان مبنی بر احتمال وقوع عملیات تروریستی در اماکن حساس ترکیه، گفت: هم اکنون در منطقه خاورمیانه درگیری‌های زیادی در حال وقوع است و پس از انجام عملیات ارتش عراق در موصل، تکفیری های داعشی خطر جدی برای سایر کشورها مانند ترکیه محسوب می‌شوند؛ بر این اساس، خطر در کمین جان گردشگران ایرانی است و آنها را تهدید می‌کند.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: گردشگران ایرانی باید به اطلاعیه سفارت کشورمان در آنکارا توجه کنند و در صورت ضروری نبودن، سفر خود را به تعویق بیاندازند.

    وی تصریح کرد: وزارت امور خارجه و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورمان باید با اطلاع رسانی دقیق و به موقع ایرانیان را از خطرات موجود مطلع کنند تا شاهد رخداد تلخی نباشیم.

    کوچکی‌نژاد ضمن تاکید بر اینکه گردشگران ایرانی سهم بسزایی در ایجاد رونق گردشگری کشور ترکیه دارند از این رو برای ادامه تعامل بهتر در این زمینه باید نسبت به رفع دغدغه‌های کنونی اقدام مؤثری از سوی طرف مقابل انجام شود، ادامه داد: چندی پیش نیز سفیر ترکیه در کشورمان اعلام کرده بود از لحظه‌ای که کودتا اتفاق افتاده، هیچ گردشگر ایرانی یا غیرایرانی آسیب ندیده و تأکید کرد «اگر در زمان برقراری وضعیت فوق‌العاده ضرری به توریست‌ها یا تجار ایرانی وارد شود، ما هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم» از این رو باید تدابیر ویژه‌ای برای حفظ جان ایرانیان اندیشیده شود.

    رییس فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گردشگران ایرانی می‌توانند تا برقراری امنیت کامل در ترکیه، مقصد دیگری را برای سفرهای تفریحی خود انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: تورهای گردشگری داخلی نیز می‌توانند در این راستا تلاش کنند و با راهنمایی مسافران سایر مقاصد مناسب توریستی را به مسافران ارائه کنند.

    منبع :خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=6857

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *