×

‍ کشف ۵ هزار نخ سیگار قاچاق در”رودسر”

  • کد نوشته: 11349
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۵
  • 77 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از کشف ۵ هزارنخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “رمضانعلی پور قاسم” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر خرید و فروش سیگار قاچاق در سطج شهرستان چابکسر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. این مقام انتظامی با بیان […]

    ‍  کشف ۵ هزار نخ سیگار قاچاق در”رودسر”
  • فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از کشف ۵ هزارنخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ “رمضانعلی پور قاسم” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر خرید و فروش سیگار قاچاق در سطج شهرستان چابکسر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران بعد از شناسایی یک واحد صنفی در ارتباط با فروش سیگار قاچاق‏، اقدام به بازرسی از این واحد کردند، تصریخ کرد:‌در بازرسی از این مغازه تعداد ۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.
    وی ارزش ریالی سیگارهای قاچای را بالغ بر ۱۵ میلیون ریال برآورد کرد و افزود:‌صاحب مغازه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
    سرهنگ پور قاسم با بیان اینکه ورود بی رویه کالای قاچاق به کشور با برنامه ریزی های گسترده دشمنان و با هدف ضربه زدن به اقتصاد کشور صورت گرفته است، تصریح کرد:نیروی انتظامی با اقدامات کنترلی و جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور زمینه پویایی و شکوفایی ایران اسلامی را فراهم می کند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11349

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *