×

آبستراکسیون به لاهیجان هم رسید ! | بهمن کنعانی و فلاح مجد در انتخابات هیئت رییسه شورای شهرستان حاضر نشدند

  • کد نوشته: 71798
  • ۱۴۰۰-۰۷-۲۷
  • 186 بازدید
  • ۰
  • انتخابات هیئت رییسه شورای شهرستان لاهیجان به علت آبستراکسیون دو عضو شورای شهر لغو شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، صبح امروز در جریان انتخابات هیئت رییسه شورای شهرستان لاهیجان ، بهمن کنعانی رییس شورای شهر لاهیجان و فلاح مجد سخنگوی این شورا علی رغم حضور در فرمانداری این شهرستان ، پس […]

    آبستراکسیون به لاهیجان هم رسید !  | بهمن کنعانی و فلاح مجد در انتخابات هیئت رییسه شورای شهرستان حاضر نشدند
  • انتخابات هیئت رییسه شورای شهرستان لاهیجان به علت آبستراکسیون دو عضو شورای شهر لغو شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، صبح امروز در جریان انتخابات هیئت رییسه شورای شهرستان لاهیجان ، بهمن کنعانی رییس شورای شهر لاهیجان و فلاح مجد سخنگوی این شورا علی رغم حضور در فرمانداری این شهرستان ، پس از مطلع شدن از ترکیب پیشامده ! ، آبستراکسیون را برگزیده و از ساختمان فرمانداری خارج شدند . 

    حجت قانع ، آرمین شعبانی پور و بهزاد علیپور سه عضو دیگر حاضر در این جلسه بودند که با عدم حضور کنعانی و فلاح ، بدون نتیجه پایان یافت .

    شنیده می شود بهمن کنعانی ، تمایل زیادی به حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه لاهیجان و سیاهکل دارد و در نظر دارد با بدست آوردن عناوین حائز اهمیتی همچون ریاست شورای شهرستان ، نام خود را مطرح نماید .اگر چه او تاکنون به این مسئله اذعان نداشته اما حضور پر رنگش در تمامی جلسات و نشست های رسمی و غیر رسمی می تواند شایعات ایجاد شده را قوت بخشد . 

    گیل و دیلم ضمن بررسی اتفاقات پشت صحنه ی این انتخابات و شناسایی مشاوران پشت پرده ی این آبستراکسیون غیر معمول ، در انتخاباتی نه چندان مهم ، تحلیل شفاف تری خدمت دو عضو محترم شورای شهر لاهیجان و مردم ارائه خواهد داد تا شاید جناب بهمن کنعانی به جای پرداختن به حواشی و آبستراکسیون کردن در شهر کوچکی چون لاهیجان ، وظایف اصلی خود که نظارت بر عملکرد شهرداری و پیگیری مصوبات شورای اسلامی شهر است را در اولویت اقداماتشان قرار دهند .
     

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=71798

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *