×

آب منطقه ای گیلان اعلام کرد: آغاز ششمین مرحله آبگذاری اراضی شالیزارهای مناطق شرق گیلان

  • کد نوشته: 79307
  • ۱۴۰۱-۰۴-۱۵
  • 70 بازدید
  • ۰
  • مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای گیلان از ششمین مرحله آبگذاری کانال راست سد سنگر مربوط به اراضی شالیزارهای مناطق شرقی استان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، مرتضی میرزایی، مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه […]

    آب منطقه ای گیلان اعلام کرد: آغاز ششمین مرحله آبگذاری اراضی شالیزارهای مناطق شرق گیلان
  • مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای گیلان از ششمین مرحله آبگذاری کانال راست سد سنگر مربوط به اراضی شالیزارهای مناطق شرقی استان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، مرتضی میرزایی، مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای گیلان از ششمین مرحله آبگذاری کانال راست سد سنگر مربوط به اراضی شالیزارهای مناطق شرقی استان خبر داد.

    وی با اعلام این خبر گفت: ششمین مرحله آبگذاری کانال راست سنگر (اراضی شالیزارهای مناطق شرق استان) از صبح امروز چهار شنبه ۱۵ تیر ماه به مدت ۸ روز انجام می شود.

    مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای گیلان اعلام داشت: آب کانال چپ سد سنگر نیز ( مربوط به اراضی شالیزارها مناطق مرکزی استان ) پس از ۸ روز آبگذاری، از امروز به مدت ۴ روز قطع خواهد شد.

    میرزایی در پایان تأکید نمود: با توجه به افزایش جریان رودخانه سفیدرود و کانال های آبیاری، شهروندان و مسافرین گرامی به جهت جلوگیری از بروز هرگونه خسارات جانی و مالی احتمالی، از نزدیک شدن به بستر و حریم رودخانه سفیدرود و کانال‌های آبیاری و تأسیسات آبی جدا خودداری نمایند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=79307

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *