×

آزاد‌سازی اراضی ملی در صومعه‌سرا

  • کد نوشته: 97490
  • ۱۴۰۲-۱۰-۳۰
  • 46 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با بیان اینکه حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی از اولویت‌های مجموعه انتظامی است، گفت: ۱۰ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان رفع تصرف شد....
    آزاد‌سازی اراضی ملی در صومعه‌سرا
  • به گزارش گیل و دیلم، سرهنگ “امیر وهاب زاده” با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، اظهارداشت: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

    وی در ادامه از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی در یکی از روستا‌های بخش میرزاکوچک و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی در خلال رسیدگی به این پرونده به همراه کارشناسان منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.
    فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا تصریح کرد: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، فرد سودجو ۱۰ هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و فنس محصور کرده است.

    این مقام انتظامی به معرفی متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اشاره کرد و با اعلام اینکه با حکم قضائی کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد، افزود: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

    سرهنگ وهاب‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی از اولویت‌های مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=97490

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *