×

آزاد‌سازی اراضی ۵۵۰ میلیاردی در رودبار

  • کد نوشته: 95845
  • ۱۴۰۲-۰۹-۲۱
  • 69 بازدید
  • ۰
  • جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: بیش از ۱۳ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۵۵۰ میلیارد ریال در شهرستان رودبار رفع تصرف شد. به گزارش گیل و دیلم ، سردار حسین حسن‌پور با اشاره به اینکه زمین‌خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به […]

    آزاد‌سازی اراضی ۵۵۰ میلیاردی در رودبار
  • جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: بیش از ۱۳ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۵۵۰ میلیارد ریال در شهرستان رودبار رفع تصرف شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، سردار حسین حسن‌پور با اشاره به اینکه زمین‌خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سود‌های کلان اقدام به تصرف اراضی ملی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه‌ها الزامی است، اظهار داشت: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

    وی در ادامه از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط ۳ نفر در شهرستان رودبار و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و گفت: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل‌های اعلامی اعزام شدند.

    جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: در بازدید از زمین‌های مورد نظر مشخص شد، این افراد ۱۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و فنس محصور کرده‌اند.

    این مقام انتظامی به معرفی ۳ متهم این پرونده‌ها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اشاره کرد و بیان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۵۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

    سردار حسن‌پور تصریح کرد: با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی از اولویت‌های مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=95845

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *