×

آزادی ۵۰ زندانی در گیلان در آستانه عید نوروز

  • کد نوشته: 76422
  • ۱۴۰۰-۱۲-۲۷
  • 80 بازدید
  • ۰
  • دادستان مرکز گیلان گفت: ۵۰ زندانی در آستانه اعیاد نیمه شعبان و نوروز در این استان آزاد شدند. به گزارش گیل و دیلم ، مهدی فلاح میری گفت: در ملاقات جمعی از مسئولان قضایی گیلان با زندانیان، دستور آزادی ۵۰ زندانی صادر شده است. به گفته او با بررسی پرونده مددجویان و با ارائه راهکار‌های […]

    آزادی ۵۰ زندانی در گیلان در آستانه عید نوروز
  • دادستان مرکز گیلان گفت: ۵۰ زندانی در آستانه اعیاد نیمه شعبان و نوروز در این استان آزاد شدند.

    به گزارش گیل و دیلم ، مهدی فلاح میری گفت: در ملاقات جمعی از مسئولان قضایی گیلان با زندانیان، دستور آزادی ۵۰ زندانی صادر شده است.

    به گفته او با بررسی پرونده مددجویان و با ارائه راهکار‌های قضایی ۵۰ نفر از آن‌ها در آستانه نیمه شعبان و عید نوروز به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

    این ملاقات‌ها در راستای دستورالعمل‌ها و بخش نامه‌هایی که ریاست قوه قضاییه در پایان سال ابلاغ می‌کند، انجام می‌شود تا با گره گشایی در امور مددجویان زمینه آزادی آن‌ها فراهم شود.

    دادستان مرکز گیلان می‌گوید: با بررسی‌های انجام شده در پرونده مددجویان تاکنون با مرخصی حدود ۳۰۰ نفر موافقت شده است و پیش بینی می‌شود تا چند روز آینده این تعداد به یک هزار نفر هم برسد.

    حجت الاسلام حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری گیلان نیز با جمعی از مددجویان زندان لاکان رشت به صورت چهره به چهره ملاقات و برای گره گشایی امور آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=76422

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *