×

آسمان گیلان نیمه ابری همراه با بارندگی پراکنده

  • کد نوشته: 25554
  • ۱۳۹۶-۰۹-۰۴
  • 102 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی نخستین روزهای هفته جاری، نیمه ابری، همراه با وزش باد و بارندگی پراکنده خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مازیار غلامی روز شنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه به طور غالب پایدار در منطقه […]

    آسمان گیلان نیمه ابری همراه با بارندگی پراکنده
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی نخستین روزهای هفته جاری، نیمه ابری، همراه با وزش باد و بارندگی پراکنده خواهد بود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مازیار غلامی روز شنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه به طور غالب پایدار در منطقه است ولی گاهی با عبور امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه، بارندگی پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

    وی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، عصر و شب افزایش ابر و بارندگی پراکنده عنوان و برای فردا (یکشنبه) نیز آسمان را صاف تا نیمه ابری، احتمال مه، بعضی نقاط افزایش ابر پیش بینی کرد.

    غلامی بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با ۱۵ درجه مربوط به منجیل و کمینه دما را با ۲ درجه زیرصفر مربوط به جیرنده ذکر کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز طی شبانه روز گذشته به ترتیب ۱۳ و سه درجه ثبت شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25554

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *