×

آصفری، عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس درباره مسمومیت دانش‌آموزان : تداوم مسمومیت‌های سریالی دختران در شهرهای مختلف

  • کد نوشته: 88086
  • ۱۴۰۲-۰۱-۲۲
  • 116 بازدید
  • ۰
  • محمدحسن آصفری گفت: دستگاه‌های امنیتی تلاش بیشتری داشته باشند تا عوامل اصلی مسمومیت دانش‌آموزان را بیابند و دستگیرشان کنند. محمدحسن آصفری، عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس مسمومیت دانش‌آموزان درباره دستاوردهای این جمع و جلسات برگزار شده گفت که «این کمیته باعث شده تا وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش و همچنین دانشگاه‌ها حساس‌تر شوند و دقت بیشتری داشته […]

    آصفری، عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس درباره مسمومیت دانش‌آموزان : تداوم مسمومیت‌های سریالی دختران در شهرهای مختلف
  • محمدحسن آصفری گفت: دستگاه‌های امنیتی تلاش بیشتری داشته باشند تا عوامل اصلی مسمومیت دانش‌آموزان را بیابند و دستگیرشان کنند.

    محمدحسن آصفری، عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس مسمومیت دانش‌آموزان درباره دستاوردهای این جمع و جلسات برگزار شده گفت که «این کمیته باعث شده تا وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش و همچنین دانشگاه‌ها حساس‌تر شوند و دقت بیشتری داشته باشند».

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از اعتماد، او همچنین تاکید کرد که «این کمیته باعث شده تا دستگاه‌های امنیتی پیگیر باشند و بیایند و پاسخ دهند». او همچنین تاکید کرد که دستگاه‌های امنیتی تلاش بیشتری داشته باشند تا عوامل اصلی مسمومیت دانش‌آموزان را بیابند و دستگیرشان کنند».

    این نماینده مجلس در ادامه درباره زمان جمع‌بندی و ارایه گزارش هم گفت که «هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده‌ایم و بابت همین نمی‌توان گزارشی ارایه کرد». آصفری در پاسخ به این سوال که عوامل این اقدامات به دنبال چه نتیجه‌ای هستند، گفت که «جریاناتی به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام هستند و همچنین می‌خواهند نارضایتی و اعتراض مردم را بالا ببرند». به گفته این نماینده مجلس، «اگر این موضوع مدیریت نشود، ممکن است در جاهای دیگر نیز شاهد این اقدامات باشیم».

    او در جواب پرسشی مبنی بر اینکه «آیا مسمومیت دانش‌آموزان را ناشی از عوامل داخلی می‌داند یا خارجی»، گفت که «عوامل داخلی‌اند که نشات‌گرفته از خارج هستند». او اضافه کرد که «بخشی از این مسمومیت‌ها ناشی از شیطنت دانش‌آموزان است که به این موضوع دامن می‌زنند، اما این بخش نباید باعث شود تا عوامل اصلی نادیده گرفته شوند».

    او درباره افرادی که پیش از سال نو گفته شد که دستگیر شده‌اند نیز گفت که «چند نفر از آنها سابقه حضور در اغتشاشات اخیر را داشته‌اند». آصفری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کسانی که اعترافات‌شان در فضای مجازی منتشر شده، ارتباطی با عوامل اصلی داشته‌اند» نیز، ارتباط آنها با عوامل اصلی را «رد» کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=88086

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *