×

آغاز چهارمین مرحله آبگذاری شالیزارهای مناطق شرق گیلان

  • کد نوشته: 78648
  • ۱۴۰۱-۰۳-۲۲
  • 64 بازدید
  • ۰
  • مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای گیلان از آغاز چهارمین مرحله آبگذاری کانال راست سد سنگر برای اراضی شالیزاری مناطق شرق استان از امروز خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مرتضی میرزایی در جمع خبرنگاران، با اشاره به آبگذاری اراضی شالیزاری مناطق شرق استان گیلان، […]

    آغاز چهارمین مرحله آبگذاری شالیزارهای مناطق شرق گیلان
  • مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای گیلان از آغاز چهارمین مرحله آبگذاری کانال راست سد سنگر برای اراضی شالیزاری مناطق شرق استان از امروز خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مرتضی میرزایی در جمع خبرنگاران، با اشاره به آبگذاری اراضی شالیزاری مناطق شرق استان گیلان، اظهار کرد: براساس برنامه تدوین شده استانی چهارمین مرحله آبگذاری کانال راست سنگر(اراضی شالیزارهای مناطق شرق استان) از صبح امروز یکشنبه، ۲۲ خرداد به مدت هشت روز آغاز شد.

    مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای گیلان گفت: آب کانال چپ سد سنگر نیز(مربوط به اراضی شالیزارها مناطق مرکزی استان) پس از هشت روز آبگذاری، از امروز به مدت چهار روز قطع شد.

    وی یادآور شد: با توجه به دبی جریانی رودخانه سفیدرود و کانال های آبیاری، شهروندان گرامی به جهت جلوگیری از بروز هرگونه خسارات جانی و مالی احتمالی، از نزدیک شدن به بستر و حریم رودخانه سفیدرود و کانال‌های آبیاری و تاسیسات آبی جدا خودداری کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=78648

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *