×

آقاتهرانی: مجلس محل تحقق «خواست مقام ولایت» است

  • کد نوشته: 88267
  • ۱۴۰۲-۰۱-۲۸
  • 70 بازدید
  • ۰
  • خانه‌ملت نوشت : این نماینده مجلس گفت: ایرادی اولی که به مجلس وارد می‌دانم این است که وقتی ابلاغیه‌های حضرت آقا برای کمیسیون‌های متفاوت می‌آید به آن توجه چندانی نمی‌شود. به گزارش گیل و دیلم ، مرتضی آقاتهرانی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود گفت: در دوران آخر غیبت امام […]

    آقاتهرانی: مجلس محل تحقق «خواست مقام ولایت» است
  • خانه‌ملت نوشت : این نماینده مجلس گفت: ایرادی اولی که به مجلس وارد می‌دانم این است که وقتی ابلاغیه‌های حضرت آقا برای کمیسیون‌های متفاوت می‌آید به آن توجه چندانی نمی‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، مرتضی آقاتهرانی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود گفت: در دوران آخر غیبت امام زمان(عج) سوالی از ایشان شد که ممکن است مسائلی پیش بیاید که مسائل روز است و باید آن را چه کرد که حضرت(عج) به صراحت فرمودند ما به این رسیده‌ایم که ولایت فقیه جایگاهی دارند که باید برای مسائل روز به ایشان رجوع کرد.

    این نماینده مجلس یازدهم در ادامه با بیان اینکه مجلس محل تحقق خواست مقام ولایت است که باید به آن توجه کرد، اظهار داشت: عناوین اولیه و ثانویه باید از سوی آقا باشد که تحت عنوان ابلاغیه‌های متعددی به دست می رسد. ایرادی اولی که به مجلس وارد می‌دانم این است که وقتی ابلاغیه‌های حضرت آقا برای کمیسیون‌های متفاوت می‌آید به آن توجه چندانی نمی‌شود و باید این سوال را از خود بپرسیم که آیا در اولویت‌بندی‌های ما نسبت به این ابلاغیه های دقت لازم را داریم یا خیر.

    وی در ادامه با بیان اینکه ای کاش به مرّ قانون و سوگندی که خوردیم عمل می کردیم و جایگاه خود را با مقام ولایت فقیه قاطی نکرده و ولایت بر فقیه نمی کردیم، اظهار داشت: صحبت های رهبری همواره راهگشا است اما در مجلس از آن درس نمی گیریم که ایراد کمیسیون من نیز هست؛ ما باید به ایشان مراجعه کنیم و از نصیحت بخواهیم نه اینکه منتظر بمانیم تا ما را صدا کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=88267

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *