×

آقای خاتمی! دل‌مان تنگ شده بود برایت، حالا دوباره شما را در صف واقعی مردم می‌بینیم؛ مرسی سید

  • کد نوشته: 99238
  • ۱۴۰۲-۱۲-۱۲
  • 103 بازدید
  • ۰
  • حسین قدیانی نسبت به عدم شرکت رئیس دولت اصلاحات در انتخابات واکنش نشان داد و نوشت: خود غلط بود آن‌چه می‌پنداشتیم!....
    آقای خاتمی! دل‌مان تنگ شده بود برایت، حالا دوباره شما را در صف واقعی مردم می‌بینیم؛ مرسی سید
  • به گزارش گیل و دیلم ، حسین قدیانی نسبت به عدم شرکت سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات در انتخابات واکنش نشان داد و نوشت:

    به شخصه اصلاً فکر نمی‌کردم روزی سیدمحمد خاتمی که شهره به مدارا و انصاف و تساهل و تسامح و اصلاح و اصلاحات است، انتخابات جمهوری اسلامی را بپیچاند‌‌.

    من ناظر بر شخصیت خاص رئیس‌جمهور دوم خرداد، همیشه فکر می‌کردم که اگر حصر خاتمی تشدید هم بشود و اگر انتخابات از این هم بیش‌تر به انتصابات شبیه شود و اگر امثال خالی از حسین شریعت‌نداری هر شب علیه ره‌بر اصلاحات شب‌نامه بنویسند، اخلاق بیش از حد ملوی خاتمی این‌قدر حرص‌درآر هست که باز هم برود و رأی دهد!

    سیدمحمد خاتمی اما دیروز، جمعه نشان داد که «خود غلط بود آن‌چه می‌پنداشتیم!» باری خاتمی بی‌آن‌که دست به ماشه ببرد یا ساختارشکنی کند، در آدینه‌ی یازدهم اسفند چهارصد و دو و در خلال یک حرکت شیک و مجلسی، کاری کرد به نظرم کارستان‌تر از دوم خرداد هفتاد و شش.

    خلاصه که دل‌مان تنگ شده بود برایت. حالا دوباره تو را در صف واقعی مردم می‌بینیم؛ همان صف و همان مردم و همان اکثریت که هیچ جایی در قاب زمخت صدا و سیمای بی‌جمهوری اسلامی ندارند. مخلص کلام: مرسی سید..

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99238

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *