×

آقای دنیامالی کوتوله سیاسی دشمنانتان هستند یا شما که از ایجاد تحول در بندرانزلی عاجز بودید؟

  • کد نوشته: 99012
  • ۱۴۰۲-۱۲-۰۶
  • 126 بازدید
  • ۰
  • آقای دنیامالی کوتوله سیاسی دشمنانتان هستند یا شما که از ایجاد تحول در بندرانزلی عاجز بودید؟ شما نه تنها هیچ گلی بر سر بندرانزلی و استان گیلان نزدید بلکه با شعارهایتان ازاعتماد مردم سوءاستفاده کردید و امروز طلبکارانه انگشت اتهامتان را به سوی دیگران نشانه گرفته اید و دشمنانتان را کوتوله و فسقلی می نامید....
    آقای دنیامالی کوتوله سیاسی دشمنانتان هستند یا شما که از ایجاد تحول در بندرانزلی عاجز بودید؟
  • به گزارش گیل و دیلم ، در روزهای اخیر کلیپی از احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی در مجلس و کاندیدای انتخابات از این حوزه انتخابیه در برخی رسانه ها منتشر شده که در آن این نماینده مجلس، دشمنان خود و حامیان آنها را کوتوله و فسقلی خوانده است!

    این سخنان در حالی از زبان نماینده مجلس بیان شده است که بی شک مردم با فرهنگ بندرانزلی و گیلان در بین خود نخبگان و چهره های شایسته ای دارند که توان تغییرات بنیادین در اوضاع و احوال این شهر و استان را دارند اما مجال حضور به عنوان نماینده این شهر را نداشته اند.

    به جای اساتید و چهره های آکادمیکی که می توانند منجر به تغییر شرایط بندانزلی شوند و بر روند توسعه گیلان نیز اثر بگذارند فردی بر صندلی سبز بهارستان تکیه زده که ناکارآمدی خود را پشت ادبیات دور از شان نماینده مردم پنهان کرده است.

    آقای دنیامالی کوتوله سیاسی دشمنانتان هستند یا شما که از ایجاد تحول در بندرانزلی عاجز بودید؟ شما نه تنها هیچ گلی بر سر بندرانزلی و استان گیلان نزدید بلکه با شعارهایتان ازاعتماد مردم سوءاستفاده کردید و امروز طلبکارانه انگشت اتهامتان را به سوی دیگران نشانه گرفته اید و دشمنانتان را کوتوله و فسقلی می نامید.

    بدون شک نگاهی به عملکرد شما نشان می دهد اگر فردی مخالف شما باشد دل در گرو رشد و توسعه شهر و استانش دارد و خواستار تحولی اساسی و رونق اقتصادی این شهر گردشگرپذیر است. بندرانزلی با ظرفیت های بی نظیر طبیعی و اقتصادی و در اختیار داشتن منطقه آزاد به واسطه حضور مدیرانی نالایق امروز حتی در سطح استان نیز جایگاه آنچنان مطلوبی ندارد.

    این که شما یا هر مدیری قدم هایی در دوران مسئولیت خود بردارید وظیفه ذاتی شما و جایگاهی است که در اختیار گرفته اید و منتی بر سر شهروندان نیست. این کاستی های به جا مانده و روند کند توسعه است که نشان می دهد شما توان تغییر و تحول بنیادین در این شهر نداشته اید و نتوانسته اید در قامت نماینده ای ملی و اثرگذار ظاهر شوید.

    بهتر است به جای پنهان شدن پشت این ادبیات زننده با یک خداحافظی همشهریانتان را خوشحال کنید و به زندگی شخصی خود بپردازید. شاید در این صورت بندرانزلی حال و روز بهتری داشته باشد و فرد دیگری بتواند آنچه در توان شما نبود را انجام دهد

    نویسنده: امید غمخوار
    منبع: حرف تازه

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99012

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *