×

ابطحی: اگر توصیه‌های شیخ حسین انصاریان باعث پیاده کردن او از قطار انقلاب شود، شک نکنید قطار را سرقت کرده اند

  • کد نوشته: 88136
  • ۱۴۰۲-۰۱-۲۴
  • 116 بازدید
  • ۰
  • محمد علی ابطحی می گوید اگر توصیه یک روضه خوان به ظلم نکردن و احترام به جامعه گذاشتن باعث پیاده کردن او از قطار انقلاب شود شک نکنید قطار را سرقت کرده اند و روی ریل ترکستان انداخته اند. به گزارش گیل و دیلم به نقل از «انتخاب»، محمد علی ابطحی در توییتی نوشت: مهم‌تر […]

    ابطحی: اگر توصیه‌های شیخ حسین انصاریان باعث پیاده کردن او از قطار انقلاب شود، شک نکنید قطار را سرقت کرده اند
  • محمد علی ابطحی می گوید اگر توصیه یک روضه خوان به ظلم نکردن و احترام به جامعه گذاشتن باعث پیاده کردن او از قطار انقلاب شود شک نکنید قطار را سرقت کرده اند و روی ریل ترکستان انداخته اند.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از «انتخاب»، محمد علی ابطحی در توییتی نوشت: مهم‌تر از سخنان انصاریان ناباورانه بودن آن در جامعه است. این حرف‌های شیخ حسین باید اولیه‌ترین رفتار حکومت با مردم باشد اگرتوصیه یک روضه خوان به ظلم نکردن و احترام به جامعه گذاشتن باعث پیاده کردن او از قطار انقلاب شود شک نکنید قطار را سرقت کرده اند و روی ریل ترکستان انداخته اند.

    شیخ حسین انصاریان در سخنرانی شب بیست و یکم ماه رمضان گفته بود: ۹۰ درصد خانم‌های بی حجاب را مقصر نمی‌دانم و خیلی هم دعاگوی آن‌ها هستم و دلم برای شان می‌سوزد حتی اگر بگویند غلط کرده ای. باطن این خانم‌ها با خدا است. با نماینده‌های آن‌ها صحبت کنید و خواسته هایشان را بشنوید.

    او با بیان اینکه هرکس لازم است بشنود، با روزی کسانی که مرتکب منکر می‌شوند نباید درگیر شد گفته بود: حضرت علی تا روز آخر روزی کسانی که میگفتند به آخرت اعتقادی ندارند را پرداخت کرد. به هر گنهکاری منافق نگویید.

    شیخ حسین انصاریان همچنین با بیان اینکه عباد خدا را نترسانید. به هیچکس نگویید فردا ساعت پنج صبح اعدام می‌شوی در حالیکه نه حکم او اعدام است و نه می‌خواهید اعدامش کنید، گفته بود: یک‌مصداق اسیر، زندانی‌ها هستند. اگر من را زندانی کردید، بر سر من نزنید، به من فحش ندهید، هرچه خواستم به من بدهید. ای برادران زندان بان و‌ ای برادران دادگستری، مولا علی به امام حسن (ع) گفت ابن ملجم گرسنه است، غذای من را برای او ببرید.

    او تاکید کرد: آن‌ها که صندلی دارند اگر غیر این عمل کنند، ضد قرآن هستند.

    او افزود: حالا اگر میخواهید من را دستگیر کنید و بگویید مخالف جمهوری اسلامی هستم. خیلی خوب، شاید من و چند نفر دیگر مخالفتی هم داشته باشیم و جریمه هم بشویم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=88136

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *