×

اتمام حجت دستگاه قضا با مدیران گیلانی در صیانت از بیت المال

  • کد نوشته: 86717
  • ۱۴۰۱-۱۲-۰۶
  • 75 بازدید
  • ۰
  • رییس کل دادگستری گیلان گفت: برای مدیران دستگاه‌های اجرایی که در حفظ بیت المال کوتاهی کنند، پرونده قضایی تشکیل می‌شود. به گزارش گیل و دیلم ، رییس کل دادگستری گیلان در جلسه صیانت از اراضی ملی با هدف بررسی وضعیت مدیریت پارک جنگلی قلعه رودخان گفت: مجری قبلی پارک جنگلی قلعه رودخان در اجرای مفاد […]

    اتمام حجت دستگاه قضا با مدیران گیلانی در صیانت از بیت المال
  • رییس کل دادگستری گیلان گفت: برای مدیران دستگاه‌های اجرایی که در حفظ بیت المال کوتاهی کنند، پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، رییس کل دادگستری گیلان در جلسه صیانت از اراضی ملی با هدف بررسی وضعیت مدیریت پارک جنگلی قلعه رودخان گفت: مجری قبلی پارک جنگلی قلعه رودخان در اجرای مفاد قرارداد تخلفاتی داشت که لازم بود برای حفظ حقوق بیت المال، این قرارداد هرچه سریعتر فسخ شود.

    حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی از مسئولان منابع طبیعی خواست در اسرع وقت وضعیت مدیریت پارک جنگلی قلعه رودخان را از طریق قانونی و بدون ضرر و زیان رساندن به بیت المال مشخص و غرفه‌های آن منطقه گردشگری را در قالب تشکیل شرکت تعاونی به بومی‌های منطقه واگذار کنند.

    وی همچنین از دادستان فومن خواست بر روند کار، نظارت دقیق داشته باشد.
    رییس کل دادگستری گیلان در ادامه با بیان اینکه برای مدیران ادارات و سازمان‌هایی که در خصوص عملکردشان گزارش خلاف ارایه دهند پرونده قضایی تشکیل می‌شود، افزود: وظیفه دستگاه قضایی برخورد با فساد است و دستگاه قضا برای احقاق حقوق مردم و حفظ حقوق بیت المال، به متخلفان امان نخواهد داد.

    وی با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی از مدیران در جلوگیری از تخلفات گفت: مدیری که مسئولیت قبول می‌کند باید با نظارت دقیق در انجام وظایف محوله کوشا باشد و از هیچ تلاشی کوتاهی نکند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=86717

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *