×

احمد کریمی اصفهانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه : اینکه می‌گویند مردم تمایلی برای حضور در انتخابات ندارند، حرف بیگانگان است/ رهبری هم گفتند حتی اگر به من اعتقاد ندارید، برای سرنوشت خودتان رای بدهید

  • کد نوشته: 89185
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۱
  • 124 بازدید
  • ۰
  • عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفتگویی می گوید: مقام معظم رهبری نیز این مسئله را بارها مطرح کردند و اعلام کردند که حضور مردم در صحنه انتخابات مهم است. حتی چندسال قبل اعلام کردند که اگر به من هم اعتقاد ندارید، برای سرنوشت خودتان رای بدهید. به گزارش گیل و دیلم ، احمد کریمی […]

    احمد کریمی اصفهانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه : اینکه می‌گویند مردم تمایلی برای حضور در انتخابات ندارند، حرف بیگانگان است/ رهبری هم گفتند حتی اگر به من اعتقاد ندارید، برای سرنوشت خودتان رای بدهید
  • عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفتگویی می گوید: مقام معظم رهبری نیز این مسئله را بارها مطرح کردند و اعلام کردند که حضور مردم در صحنه انتخابات مهم است. حتی چندسال قبل اعلام کردند که اگر به من هم اعتقاد ندارید، برای سرنوشت خودتان رای بدهید.

    به گزارش گیل و دیلم ، احمد کریمی اصفهانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفتگویی با اصلاحات نیوز، در خصوص مشارکت یا عدم مشارکت مردم در انتخابات مجلس که در اواخر امسال برگزار می‌شود، می‌گوید: با توجه به وضعیتی که امروزه بر کشور حاکم است و انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است و شاید لازمه افزایش مشارکت، این باشد که افرادی که انتخاب می‌شوند در موضوع اقتصاد، از توانمندی بالایی برخوردار باشند. 

    وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز این مسئله را بارها مطرح کردند و اعلام کردند که حضور مردم در صحنه انتخابات مهم است. حتی چندسال قبل اعلام کردند که اگر به من هم اعتقاد ندارید، برای سرنوشت خودتان رای بدهید. از سوی دیگر باید در انتخابات رقابت وجود داشته باشد و تا زمانی که رقابت نباشد، شور انتخاباتی هم وجود نداردو از همین رو باید شرایط برای حضور حداکثری مردم فراهم شود. 

    همچنین احزاب هم باید توجه داشته باشند. زیاد هم مهم نیست که احزاب باهمدیگر ائتلاف کنند، من معتقدم که اگر ائنلافی نباشد ولی همه وارد میدان شوند، همین موضوع زمینه ساز حضور حداکثری مردم می‌شود. هرچقدر که میزان مشارکت در انتخابات بالاتر باشد، ما در پای میز مذاکرات در روابط با دنیا، می‌توانیم عملکرد موفق تری داشته باشیم. 

    مقام معظم رهبری نیز این مسئله را بارها مطرح کردند و اعلام کردند که حضور مردم در صحنه انتخابات مهم است. حتی چندسال قبل اعلام کردند که اگر به من هم اعتقاد ندارید، برای سرنوشت خودتان رای بدهید. از سوی دیگر باید در انتخابات رقابت وجود داشته باشد و تا زمانی که رقابت نباشد، شور انتخاباتی هم وجود نداردو از همین رو باید شرایط برای حضور حداکثری مردم فراهم شود. 

    عضو موتلفه در ادامه می‌گوید: اینکه گفته می‌شود مردم رقبتی برای حضور در انتخابات ندارند ،معمولا پیش از انتخابات بالاخره این مسائل مطرح می‌شود و اول هم از زبان بیگانگان عنوان می‌شود. ما هرچه که می‌توانیم باید فوندانسیون این نظام را قوی‌تر کنیم. به مسئولین توصیه می‌کنیم که برای رضایتمندی مردم سعی خودشان را بکنند، نمی‌شود که فقط زمان انتخابات با مردم کار داشته باشند. مسئولین دقت کنند که مردم جامعه خصوصا دهک های پایین، رفاه داشته باشند، چرا که همین موضوع یک مشوقی برای حضور در انتخابات می‌شود.  در برخی از مواقع عملکرد مسئولین به گونه ای است که مردم را مایوس می‌کنند، اما یاس همراهی با بیگانگان است.

    اینکه گفته می‌شود مردم رقبتی برای حضور در انتخابات ندارند ،معمولا پیش از انتخابات بالاخره این مسائل مطرح می‌شود و اول هم از زبان بیگانگان عنوان می‌شود. ما هرچه که می‌توانیم باید فوندانسیون این نظام را قوی‌تر کنیم.

    کریمی اصفهانی با بیان اینکه مجلس باید در بحث اقتصاد و ثبات اقتصادی عملکرد خوبی نداشتند، گفت: مجموعه مجلس تاکنون نتوانسته رضایت مردم را به همراه داشته باشد. لذا حق مردم است که بگردند و نمایندگانی را پیدا کنند که این بخش قضیه را پر کنند. قیمت ها از زمان شروع این مجلس را الان بررسی کنید و ببینید که عملکرد خوبی نداشته و انتظار می‌رفت که عملکرد نظارتی بهتر و قوی تری داشته باشند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=89185

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *