×

اختصاص ۲۴۷ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در گیلان

  • کد نوشته: 84857
  • ۱۴۰۱-۱۰-۱۱
  • 59 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان از اختصاص ۲۴۷ هکتار زمین برای ساخت بیش از ۱۳ هزار واحد در قالب نهضت ملی مسکن در استان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، هادی رحمانی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: ۲۴۷ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در این استان […]

    اختصاص ۲۴۷ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در گیلان
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان از اختصاص ۲۴۷ هکتار زمین برای ساخت بیش از ۱۳ هزار واحد در قالب نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، هادی رحمانی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: ۲۴۷ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در این استان اختصاص یافته که تاکنون برای ۱۵۰ هکتار آن سند مالکیت به نام سازمان ملی زمین و مسکن صادر شده و صدور سند برای ۹۷ هکتار باقیمانده هم در دست اجرا است.

    او با بیان اینکه نیمی از این زمین‌ها به سازمان ملی زمین و مسکن تعلق دارد، افزود: ۴۸ درصد زمین‌های اختصاص یافته مربوط به منابع طبیعی و ۲ درصد هم از سازمان جهاد کشاورزی بوده است.

    به گفته سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان، بیشترین زمین اختصاص یافته در شهر‌های رشت و بندر انزلی واقع شده و قرار است در ۲۴۷ هکتار زمین اختصاص یافته حدود ۱۳ هزار و ۲۸۰ واحد مسکن ساخته شود.

    رحمانی با اشاره به همکاری مطلوب برخی دستگاه‌های اجرایی در امر ساخت مسکن ملی تصریح کرد: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره ثبت اسناد و املاک گیلان برای تأمین و صدور سند زمین‌های مورد نیاز نهضت ملی مسکن تاکنون بیشترین همکاری را داشته اند.

    طرح اقدام ملی مسکن، برنامه حمایتی وزارت راه و شهرسازی به منظور تأمین مسکن اقشار فاقد مسکن است که توان پرداخت اقساط تسهیلات و اقساط هزینه زمین را داشته باشند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=84857

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *