×

اختلاف نظرهای بین کارگزاران و اصلاح طلبان چه اندازه است؟

  • کد نوشته: 30367
  • ۱۳۹۷-۰۱-۱۱
  • 84 بازدید
  • ۰
  • عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ارتباط تنگاتنگی بین کارگزاران و اصلاح طلبان وجود دارد، گفت: مشترکات و اختلاف نظرهایی بین این دو وجود دارد اما اینکه آینده این اختلاف و اشتراک نظرها به کجا برسد مشخص نیست. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی در گفت‌وگویی در […]

    اختلاف نظرهای بین کارگزاران و اصلاح طلبان چه اندازه است؟
  • عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ارتباط تنگاتنگی بین کارگزاران و اصلاح طلبان وجود دارد، گفت: مشترکات و اختلاف نظرهایی بین این دو وجود دارد اما اینکه آینده این اختلاف و اشتراک نظرها به کجا برسد مشخص نیست.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی در گفت‌وگویی در رابطه با اینکه در برهه زمانی خصوصا بعد از سال ۸۸ نزدیکی بین کارگزاران و اصلاح طلبان بوجود آمده از این رو این ائتلاف تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، گفت: کارگزاران در شرایط فعلی جزئی از اصلاح طلبان هستند.

    نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید اذعان کرد که مشترکات و اختلاف نظرهایی بین کارگزاران و اصلاح طلبان وجود دارد اما اینکه آینده این اختلاف و اشتراک نظرها به کجا برسد مشخص نیست.

    عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر این اساس باید اذعان کرد که بین کارگزاران و اصلاح طلبان در مباحث کلان اجماع نظر وجود دارد. به عنوان مثال مشاهده شد که لیست مربوط به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی به طور مشترک ارائه شده بود.

    عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین می توان گفت که ائتلاف فعلا ادامه دارد و از سال ۸۸ به بعد ارتباط تنگاتنگی بین این دو شکل گرفته و هم اکنون نیز وجود دارد/خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30367

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *