×

ادامه بارش باران تا عصر فردا در گیلان

  • کد نوشته: 81893
  • ۱۴۰۱-۰۷-۰۳
  • 82 بازدید
  • ۰
  • هواشناسی گیلان خبر داد: الگو نقشه‌های هواشناسی حاکی از تداوم فعالیت سامانه بارشی و خنک برای امروز و فردا در استان است. به گزارش گیل و دیلم ، کارشناس هواشناسی استان گفت:همانطور که انتظار داشتیم از اواخر وقت دیروز سامانه بارشی و خنک وارد استان شد که با شمالی شدن جریانات، بارش‌ها در سطح گیلان […]

    ادامه بارش باران تا عصر فردا در گیلان
  • هواشناسی گیلان خبر داد: الگو نقشه‌های هواشناسی حاکی از تداوم فعالیت سامانه بارشی و خنک برای امروز و فردا در استان است.

    به گزارش گیل و دیلم ، کارشناس هواشناسی استان گفت:همانطور که انتظار داشتیم از اواخر وقت دیروز سامانه بارشی و خنک وارد استان شد که با شمالی شدن جریانات، بارش‌ها در سطح گیلان آغاز شد.

    سمانه نگاه افزود: در مدت فعالیت این سامانه بارشی تا ظهر امروز در حدود ۱۰۰ میلی متر بارندگی از ایستگاه هواشناسی رضوانشهر گزارش شده که رکورددار بارش بارندگی در استان بوده است.

    وی گفت: دمای فعلی شهر رشت مرکز استان ۲۰ درجه سانتی گراد بوده که انتظار داریم در گرمترین ساعت به ۲۲ درجه برسد و رطوبت نسبی نیز در حدود ۱۰۰ درصد است.

    سمانه نگاه اضافه کرد: از عصر فردا دوشنبه با ضعیف شدن این موج بارشی انتظار می‌رود کاهش ناپایداری و کاهش ابر در استان اتفاق بیفتد و برای نیمه دوم هفته هوایی غالبا پایدار و روند افزایش دما را برای گیلان پیش بینی می‌کنیم.

    کارشناس هواشناسی گیلان تصریح کرد: دریا برای امروز و فردا برای انجام فعالیت‌های مرتبط نامناسب است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=81893

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *