×

ادعای وزیر ارتباطات: در سال ۱۴۰۱ هیچ قطعی اینترنت از قبل برنامه‌ریزی شده‌ای نداشتیم!

  • کد نوشته: 87562
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۶
  • 132 بازدید
  • ۰
  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: بنده با داشبوردها و مانیتورهایی وضعیت اینترنت را پایش می‌کنم، لذا هیچ قطعی اینترنت از قبل برنامه‌ریزی شده ای در سال ۱۴۰۱ نداشتیم که بخواهیم از قبل اطلاع رسانی کنیم، اما در تلاشیم قطعی‌های اینترنت را به حداقل برسانیم. به گزارش گیل و دیلم ، عیسی زارع پور، پیرامون […]

    ادعای وزیر ارتباطات: در سال ۱۴۰۱ هیچ قطعی اینترنت از قبل برنامه‌ریزی شده‌ای نداشتیم!
  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: بنده با داشبوردها و مانیتورهایی وضعیت اینترنت را پایش می‌کنم، لذا هیچ قطعی اینترنت از قبل برنامه‌ریزی شده ای در سال ۱۴۰۱ نداشتیم که بخواهیم از قبل اطلاع رسانی کنیم، اما در تلاشیم قطعی‌های اینترنت را به حداقل برسانیم.

    به گزارش گیل و دیلم ، عیسی زارع پور، پیرامون قطعی‌های اینترنت در سال ۱۴۰۱ که بعضا به دلیل اختلال در شبکه زیرساختی کشور اتفاق افتاد و عدم اطلاع رسانی به‌موقع شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص این قطعی‌ها، گفت: داشبوردها و مانیتورهایی در اتاق بنده است که در لحظه وضعیت ارتباطات را مشاهده می‌کنم و اگر در حد یک صدم لینک هایی در کشور قطع باشد، در لحظه اطلاع رسانی انجام می‌شود.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادامه داد: داشبوردهایی برای پایش وضعیت داریم و هیچ قطعی از قبل برنامه‌ریزی شده ای نداشتیم که بخواهیم از قبل اطلاع رسانی کنیم و بحث فنی همیشه بوده است، اما در تلاشیم این قطعی‌ها را به حداقل برسانیم.

    وی توضیح داد: هفته‌های گذشته تمام لینک‌های ما در آذربایجان، ارمنستان و ترکیه به دلیل مشکلاتی که در گرجستان بود، قطع شد و ۱۵ دقیقه‌ای قطعی داشتیم که از سمت جنوب تامین کردیم. بیش از سه برابر مصرف فعلی کاربران، ظرفیت ایجاد کردیم، آن هم از منابع مختلف.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: روز اول به مدیرعامل شرکت زیرساخت دستور دادم که تنوع مسیرهای تامین ترافیک کشور را افزایش دهید و فقط به چند کشور و چند شرکت بسنده نکنید. به همکاران عرض کردم اگر از یک اندازه‌ای بیشتر قطعی داشتیم که مردم تحت تاثیر قرار گرفتند، حتما اطلاع رسانی کنید.

    زارع پور در همین حال توضیح داد: برخی سایت‌های غیرمستند با اخبار نادرست مردم را نگران می‌کنند که قطعی داشتیم. وظیفه ما تامین ترافیک با کیفیت برای همه مردم است و آنچه که در توان داریم را انجام می‌دهیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=87562

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *