×

استاندار گیلان: اجرای پروژه‌های بر زمین مانده گیلان در اولویت است

  • کد نوشته: 83303
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۸
  • 67 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان با تأکید بر پیگیری اجرای پروژه های بر زمین مانده در استان گفت: پروژه پل اسالم، میدان گیل، آزادراه قزوین- رشت و ساماندهی روستای خرشک رودبار به صورت جدی پیگیری می شود. به گزارش گیل و دیلم ، اسدالله عباسی ظهر شنبه در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان در […]

    استاندار گیلان: اجرای پروژه‌های بر زمین مانده گیلان در اولویت است
  • استاندار گیلان با تأکید بر پیگیری اجرای پروژه های بر زمین مانده در استان گفت: پروژه پل اسالم، میدان گیل، آزادراه قزوین- رشت و ساماندهی روستای خرشک رودبار به صورت جدی پیگیری می شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، اسدالله عباسی ظهر شنبه در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی و ساماندهی آب بندان ها، پیگیری طرح محرومیت زدایی و اجرای طرح هادی مناطق روستایی و همچنین بررسی کلیات اعتبارات ابلاغی ۱۴۰۱ در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان مورد بحث قرار گرفت.

    وی با اشاره به تخصیص بودجه مختص به گیلان در قالب بند «و» و بند «ز» افزود: وجود برخی مزیت‌ها و پتانسیل‌ها در گیلان این استان را در زمره مناطق خاص قرار داده است.

    استاندار گیلان با اشاره به ساماندهی ۲۵۰ رودخانه در استان بیان کرد: لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها و آب بندان ها در گیلان باید اولویت قرار گیرد.

    عباسی با انتقاد از عدم اجرای طرح هادی مناطق روستایی گیلان در سنوات گذشته اضافه کرد: برای همه روستاهای هدف طرح هادی گیلان اعتبار پیش بینی شده است.

    وی با اشاره به زمین ماندن برخی پروژه‌های ملی و استانی در گیلان افزود: پیگیری و اجرای پروژه‌های بر زمین مانده گیلان در اولویت قرار دارد.

    عباسی ادامه داد: اجرای پروژه پل اسالم، میدان گیل، آزادراه قزوین- رشت، ساماندهی روستای خرشک رودبار و دیگر پروژه‌های در حال اجرا در گیلان با جدیت دنبال می‌شود.

    وی با اشاره به تعامل نمایندگان با دستگاه‌های اجرایی افزود: تعامل و هم افزایی مجمع نمایندگان با دستگاه‌های اجرایی روند اجرای کارها را سرعت می بخشد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=83303

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *