×

استاندار گیلان: اجرای پروژه سد شفارود از جمله اولویت های مهم گیلان است

  • کد نوشته: 22294
  • ۱۳۹۶-۰۷-۰۶
  • 194 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان اجرای پروژه سد شفارود را از جمله اولویت های مهم استان عنوان کرد و گفت: با توجه به تامین آب کشاورزی و شرب منطقه توسط این سد و نقش آن در معیشت مردم، تکمیل این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر مصطفی سالاری در حاشیه […]

    استاندار گیلان:  اجرای پروژه سد شفارود از جمله اولویت های مهم گیلان است
  • استاندار گیلان اجرای پروژه سد شفارود را از جمله اولویت های مهم استان عنوان کرد و گفت: با توجه به تامین آب کشاورزی و شرب منطقه توسط این سد و نقش آن در معیشت مردم، تکمیل این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر مصطفی سالاری در حاشیه بازدید از سد شفارود، در نشست با دست اندرکاران اجرای این سد، پروژه احداث سد شفارود را پروژه مهمی برای مردم این منطقه دانست و افزود: این سد نقش مهمی را در تامین آب شرب و کشاورزی شهرستان رضوانشهر و برخی شهرستان های همجوار ایفا خواهد کرد.

    نماینده عالی دولت در گیلان از پیشرفت ۳۶ درصدی اجرای سد شفارود طبق گزارش های ارائه شده خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه تامین کننده مالی این پروژه از طریق فاینانس و منابع خارجی بوده لذا تشریفات پیچیده و گسترده تری را نسبت به تامین منابع از طریق بودجه عمومی کشور دارد.

    وی اجرای این پروژه را از جمله اولویت های مهم استان عنوان کرد و گفت: با توجه به تامین آب کشاورزی و شرب منطقه توسط این سد و نقش آن در معیشت مردم، تکمیل این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است.

    سالاری با بیان اینکه این پروژه در سال های گذشته به ویژه در ایام تحریم با موانع و محدودیت هایی مواجه بود که پس از رفع تحریم ها بخش عمده ای از این موانع برداشته شده است، عنوان کرد: تاخیرهای مربوط به سنوات گذشته در این پروژه قابل توجه بوده که باید موانع حقوقی فاینانس و تامین کننده مالی این پروژه را حل کنیم.

    استاندار گیلان هدف از برگزاری این نشست را توافق برای روش پیگیری اجرای این پروژه با کمک دستگاه های اجرایی و دست اندرکاران این پروژه عنوان کرد و یادآور شد: ان شاءالله اجرای این پروژه را با جدیت و با همکاری تمامی دست اندرکاران و علاقمندان به خدمت دنبال خواهیم کرد.

    وی ابراز امیدواری کرد: خوشبین هستیم، این پروژه که اکنون در دو ماه اخیر از پیشرفت خوبی برخوردار بوده با سرعت بیشتری اجرا گردیده تا مشکلات مردم منطقه در تامین آب شرب و کشاورزی مرتفع شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22294

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *