×

استاندار گیلان: ارائه خدمات به افراد هنجارشکن فرهنگی خلاف قانون است

  • کد نوشته: 87729
  • ۱۴۰۲-۰۱-۱۰
  • 101 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان با اشاره به اینکه قرارگاه جهادی فرهنگی متمرکز باید در استان تشکیل شود گفت: ارائه خدمات به افراد هنجارشکن خلاف است و با مدیر متخلف برخورد می‌شود. به گزارش گیل و دیلم ، اسدالله عباسی صبح پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان با اشاره به غنای مذهبی و فرهنگی استان گیلان […]

    استاندار گیلان: ارائه خدمات به افراد هنجارشکن فرهنگی خلاف قانون است
  • استاندار گیلان با اشاره به اینکه قرارگاه جهادی فرهنگی متمرکز باید در استان تشکیل شود گفت: ارائه خدمات به افراد هنجارشکن خلاف است و با مدیر متخلف برخورد می‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، اسدالله عباسی صبح پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان با اشاره به غنای مذهبی و فرهنگی استان گیلان اظهار کرد: همه باید برای حفظ ارزش‌های انقلابی بکوشند و اجازه ندهیم خللی در اعتقادات وارد شود.

    استاندار گیلان با اشاره به اینکه اگر هر دستگاه و مسئولی به وظایف تعیین شده خود در حوزه عفاف و حجاب و فرهنگ عمل نکند نمی‌توان به اهداف مدنظر رسید افزود: قرارگاه جهادی فرهنگی متمرکز باید در گیلان تشکیل شود زیرا در برخی شهرستان‌ها عملکرد مطلوبی در این حوزه انجام نگرفته است.

    وی با بیان اینکه دشمن بعد از ناامیدی در حوزه اقتصادی وارد عرصه فرهنگی شده است تصریح کرد: آرامش جامعه نباید متأثر از رفتارهای ناهنجار عده‌ای قرار گیرد.

    عباسی ادامه داد: نباید اجازه دهیم که برخی از نقاط گیلان جولانگاه برخی افراد ناهنجار قرار گیرد و مسئولان و اندیشمندان فرهنگی باید راهکار مناسب برای این معضلات پیدا کنند و همه به صورت منسجم به تصمیمات اتخاذ شده عمل کنند.

    استاندار گیلان با بیان اینکه آرامش جامعه موجب افزایش سرمایه گذاری ها در بخش اقتصادی می‌شود گفت: اظهارنظرهای غیرکارشناسی از تریبون‌های مختلف در حوزه فرهنگ نظم عمومی جامعه را به هم می‌ریزد و بر اقتصاد جامعه نیز اثر می‌گذارد لذا این موضوع پذیرفتنی نیست.

    وی با اشاره به اینکه اگر دستگاهی از وظایف خود تخطی کرده و ضعیف عمل می‌کند با آن برخورد شود افزود: رعایت شئونات اسلامی در اماکن عمومی، خصوصی و دولتی الزامی است و دستگاه‌ها حق دادن خدمات به افراد هنجارشکن که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند ندارند و در صورت ارائه خدمات، مدیر آن مجموعه تخطی کرده و باید پاسخگو باشد.

    عباسی بیان کرد: بر اساس قانون اساسی موظف به برخورد با افراد هنجارشکن و کسانی که روزه خواری علنی می‌کنند هستیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=87729

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *