×

استاندار گیلان: برای حفظ بازار زیتون، مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار از داخل شهر عبور می‌کند

  • کد نوشته: 99568
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۱
  • 46 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان با اشاره به ارتباط مستقیم معیشت و اقتصاد مردم شهرستان رودبار به بازار زیتون گفت: برای حفظ بازار زیتون مسیر برگشت از داخل شهر عبور خواهد کرد.....
    استاندار گیلان: برای حفظ بازار زیتون، مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار از داخل شهر عبور می‌کند
  • به گزارش گیل و دیلم ، اسدالله عباسی استاندار گیلان صبح امروز در آئین بهره برداری آزادراه منجیل رودبار با اشاره به ارتباط مستقیم معیشت و اقتصاد مردم شهرستان رودبار به بازار زیتون اظهار کرد: برای حفظ بازار زیتون مسیر برگشت از داخل شهر عبور خواهد کرد.

    وی با اشاره به‌ عدم سفر رئیس جمهور به گیلان گفت: سفر رئیس جمهور به گیلان،‌ به دلیل تداخل برنامه‌ها، متأسفانه لغو و قرار شد بعد از ماه مبارک رمضان به این استان سفر کنند.

    استاندار گیلان همراهی مردم رودبار در تکمیل آزادراه منجیل_رودبار بسیار ستودنی دانست و بیان کرد: کمک‌های مردمی و همراهی اجتماعی در شهرستان رودبار سرعت اجرا و تکمیل این پروژه را بالا برد و از همین جا از صبر و همراهی آنان تشکر می‌کنم.

    عباسی با بیان اینکه دولت سیزدهم اعتبار ویژه‌ای برای سرعت بخشیدن تکمیل پروژه آزادراه منجیل رودبار اختصاص داد، گفت: تکمیل قطعه باقیمانده آزادراه رشت- قزوین از پروژه‌های مهم ملی در گیلان است که بعد از سال‌ها انتظار به ثمر نشست

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99568

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *