×

اظهارات جنجالی معاون آبفای گیلان؛ دستگاه‌های تصفیه آب خانگی جمع‌آوری شود | کیفیت و سلامت آب شرب بالاست

  • کد نوشته: 89612
  • ۱۴۰۲-۰۳-۱۶
  • 65 بازدید
  • ۰
  • در پی توضیحات خود بر جمع آوری دستگاه‌های تصفیه خانگی تاکید کرد و افزود: این دستگاه‌ها املاح مفید و الزامی برای بدن، مانند آهن و منیزیم را از آب آشامیدنی می‌گیرند. به گزارش گیل و دیلم به نقل از دیارمیرزا، مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان و هیأت همراه از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان بازدید […]

    اظهارات جنجالی معاون آبفای گیلان؛ دستگاه‌های تصفیه آب خانگی جمع‌آوری شود | کیفیت و سلامت آب شرب بالاست
  • در پی توضیحات خود بر جمع آوری دستگاه‌های تصفیه خانگی تاکید کرد و افزود: این دستگاه‌ها املاح مفید و الزامی برای بدن، مانند آهن و منیزیم را از آب آشامیدنی می‌گیرند.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از دیارمیرزا، مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان و هیأت همراه از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان بازدید کردند.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در تصفیه خانه بزرگ آب گیلان میزبان امیر نبی زاده حقیقی مدیرکل دیوان محاسبات استان و هیأت همراه بود.

    در ابتدای این نشست؛ در خصوص فرایند استحصال، تولید، تصفیه و توزیع آب شرب در سطح استان توسط سرمایه گذار پروژه توضیحاتی ارائه شد.

    در ادامه مازیار غلام‌پور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای گیلان؛ با ابراز خرسندی از حضور میهمانان در پاسخ به سوال مدیرکل دیوان محاسبات استان در خصوص کیفیت و سلامت آب شرب گیلان گفت: آب خام تصفیه خانه بزرگ گیلان از ۲ منبع سد شهر بیجار و سفید رود تامین می‌شود، آب تصفیه و توزیع شده طبق سنجشهای روزانۀ مرکز بهداشت استان و آزمایشگاه‌های شرکت از سلامت و استاندارد بالایی برخوردار است.

    غلام پور؛ در پی توضیحات خود بر جمع آوری دستگاه‌های تصفیه خانگی تاکید کرد و افزود: این دستگاه‌ها املاح مفید و الزامی برای بدن، مانند آهن و منیزیم را از آب آشامیدنی می‌گیرند.

    بنابراین گزارش؛ در ادامه این نشست توضیحاتی در خصوص بهای تمام شده تولید و فروش آب شرب و همچنین پروژه‌های در حال انجام توسط شرکت ارائه شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=89612

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *