×

حجت‌الاسلام پروائی:
اعتراضم را قانونی پیگیری می‌کنم

  • کد نوشته: 97724
  • ۱۴۰۲-۱۱-۰۵
  • 45 بازدید
  • ۰
  • حجت‌الاسلام احمد پروائی نماینده فعلی مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای با اشاره به عدم احراز صلاحیتش در انتخابات پیشرو، گفت: اعتراض خود را به صورت قانونی واز طرق معیّنه در قانون در موعد مقرّر اعلام خواهم کرد....
    اعتراضم را قانونی پیگیری می‌کنم
  • به گزارش گیل و دیلم ، حجت‌الاسلام احمد پروائی نماینده مردم گیلان در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای خبر از رد صلاحیت شدن خود از سوی فقهای شورای نگهبان داد.
    در این بیان آمده است:

    بسم‌الله الرحمن الرحیم

    «إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم»

    طبق اعلان رسمی وزارت کشور، صلاحیت اینجانب از طرف فقهاء محترم شورای نگهبان مورد تأیید و احراز واقع نشده است، اینجانب ضمن احترام به قانون نظام اسلامی و تمکین کامل آن، و ضمن تشکّر از همه زحمتکشان عرصه انتخابات، به‌ویژه شورای محترم نگهبان، اعتراض خود را به‌صورت قانونی و از طرق معیّنه در قانون در موعد مقرّر اعلام خواهم کرد و ان‌شاءالله و به فضل خداوند و عنایت اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، مورد تفقّد فقهاء محترم شورای نگهبان قرار خواهم گرفت.

    البته لازم به ذکر است این ردّ صلاحیت و یا عدم احراز ذره‌ای از اعتقاد راسخ این طلبه خدمتگزار نسبت به‌نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران و ارکان و نهادهای آن، و از ارادت و التزامم نسبت به ولایت مطلقه فقیه نخواهد کاست و همواره در خدمت پیشبرد اهداف و تقویت انقلاب اسلامی مثل یک سرباز وظیفه‌شناس خواهم بود. طول عمر باعزت و عظمت برای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و توفیق روز افزون برای همه خدمتگزاران را از درگاه احدیّت مسئلت داریم و از مردم شریف و مؤمن استان گیلان می‌خواهم برای این طلبه ناچیز و خدمتگزار کوچک دعای عاقبت بخیری و موفقیت بفرمایند.

    به امید سربلندی ایران اسلامی و کوری و نابودی دشمنان انقلاب و ولایت (لبّیک یا خامنه ای).

     

    احمد پروائی نماینده مجلس خبرگان رهبری گیلان در دوره پنجم ۱۴۰۲/۱۱/۴

    نویسنده: امید غمخوار
    منبع: ۸دی

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=97724

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *