×

رئیس پلیس راه گیلان خبر داد:
اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی قدیم گیلان

  • کد نوشته: 99731
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۵
  • 26 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس خبر داد.....
    اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی قدیم گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ جاور صفاری امروز، ۲۴ اسفندماه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به حجم سفر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

    وی افزود: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ بامداد روزهای ۲۷ و ۲۹ اسفند ماه و از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ بامداد روزهای ۱، ۴، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲و ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس ممنوع است.

    رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور اردبیل – آستارا و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ بامداد روزهای ۲۷ و ۲۹ اسفند سال و از ساعت ۷ تا ۲۴ روزهای ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در محور آستارا – اردبیل و بالعکس ممنوع است.

    این مقام انتظامی گفت: در صورت عادی بودن وضعیت تردد در محورهایی که در آن محدودیت و ممنوعیت ترافیکی پیش‌بینی شده است، ضمن اطلاع‌رسانی نسبت به عدم اجرای محدودیت در تاریخ‌های در نظر گرفته اقدام خواهد شد

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99731

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *