×

افزایش ضریب نفوذ تلفن و اینترنت همراه در ییلاقات گیلان

  • کد نوشته: 79218
  • ۱۴۰۱-۰۴-۱۲
  • 107 بازدید
  • ۰
  • ۶ سایت ارتباطی تلفن و اینترنت همراه با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد تومان در ییلاقات گیلان افتتاح شد. به گزارش گیل و دیلم ،مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: برای افزایش ضریب نفوذ تلفن و اینترنت همراه در ییلاقات گیلان ۶ سایت ارتباطی تلفن و اینترنت همراه افتتاح شده است. به گفته فرزاد توکلی، […]

    افزایش ضریب نفوذ تلفن و اینترنت همراه در ییلاقات گیلان
  • ۶ سایت ارتباطی تلفن و اینترنت همراه با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد تومان در ییلاقات گیلان افتتاح شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: برای افزایش ضریب نفوذ تلفن و اینترنت همراه در ییلاقات گیلان ۶ سایت ارتباطی تلفن و اینترنت همراه افتتاح شده است.

    به گفته فرزاد توکلی، ۳ سایت ارتباطی تلفن و اینترنت همراه در روستا‌های کوه پس، گولک و اروشکی بخش دیلمان سیاهکل با سرمایه گذاری ۶ میلیارد تومانی از محل منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین یک سایت ارتباطی تلفن و اینترنت همراه در روستای لور، از محل منابع بخش خصوصی افتتاح شد.

    او همچنین از افتتاح یک سایت ارتباطی تلفن و اینترنت همراه در روستای لیافوی بخش رحمت آباد و بلوکات رودبار خبر داد و گفت: برای افتتاح این سایت از محل منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

    یک سایت ارتباطی تلفن و اینترنت همراه نیز در روستای دوله سر بخش مرکزی شهرستان تالش با سرمایه گذاری ۲ میلیارد تومانی افتتاح شد.

    مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: با افتتاح این سامانه‌ها در دیلمان، رحمت آباد و بلوکات و بخش مرکزی تالش، یک هزار و ۲۴ خانوار این مناطق از سامانه تلفن و اینترنت همراه بر بستر شبکه ملی برخوردار می‌شوند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=79218

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *