×

افزایش ۱۵ درصدی سهم گیلان در بودجه کشور

  • کد نوشته: 86061
  • ۱۴۰۱-۱۱-۱۶
  • 147 بازدید
  • ۰
  • عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی سهم استان گیلان در بودجه کشور نسبت به سال گذشته خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،عضو کمیسیون تلفیق بودجه، سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان صومعه سرا ، با بیان اینکه با کار ۳ […]

    افزایش ۱۵ درصدی سهم گیلان در بودجه کشور
  • عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی سهم استان گیلان در بودجه کشور نسبت به سال گذشته خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،عضو کمیسیون تلفیق بودجه، سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان صومعه سرا ، با بیان اینکه با کار ۳ شیفته در مجلس به رسیدگی بودجه در کمیسیون تلفیق وارد شده ایم، گفت: در بعضی بخش‌ها سهم استان افزایش پیدا کرده و در برخی قسمت‌ها هم شامل صندوق‌های اشتغال، توسعه و پیشرفت اعتبار جدید پیش بینی شده و قرار است هزار میلیارد تومان به هر استانی داده شود.

    سید کاظم دلخوش با تاکید بر اینکه هنوز وارد جزئیات اعتبارات نشده ایم، افزود: در ۲ سال گذشته اعتبارات خوبی به لایروبی آب بندان‌ها اختصاص داده شد و بیشتر آب بندان‌های کشور هم مربوط به گیلان است و امسال هم تصمیم بر این است پیش بینی اعتبارات در این بخش افزایش یابد.

    وی توجه به محصول برنج را از دیگر موارد مورد توجه اعلام کرد و گفت: کاهش قیمت کود و کاهش آب بها را برای کمک به بخش کشاورزی گیلان در نظر داریم.

    نماینده مردم شهرستان صومعه سرا، عضو کمیسیون تلفیق بودجه و سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: در بخش پروژه‌های ملی هم که دولت در لایحه بودجه به تبدیل شدن آن‌ها به استانی اشاره کرده، اعتقادی نداریم و برای تامین اعتبارات و افزایش پیشرفت آن بخش هم تلاش شده است.

    سید کاظم دلخوش تصریح کرد: تاکنون بخش درآمدی در کمیسیون تلفیق، شامل حقوق و دستمزد، عمرانی، امور فرهنگی، سیاسی و دفاعی را تقریبا به انتها رسانده ایم و پس از این وارد بخش هزینه‌ها خواهیم شد که در هفته‌های آینده گزارش نهایی از سهم بودجه گیلان در کشور را به مردم اعلام خواهیم کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=86061

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *