×

افزایش ۶۰ درصدی درآمد مالیاتی گیلان

  • کد نوشته: 84166
  • ۱۴۰۱-۰۹-۲۸
  • 92 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان از افزایش ۶۰ درصدی کسب درآمد مالیاتی استان در ۸ ماهه امسال خبر داد. علیرضا نوروزی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، ۳ هزار و ۳۷۳ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در این استان حاصل شد که در مقایسه با مدت مشابه […]

    افزایش ۶۰ درصدی درآمد مالیاتی گیلان
  • مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان از افزایش ۶۰ درصدی کسب درآمد مالیاتی استان در ۸ ماهه امسال خبر داد.
    علیرضا نوروزی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، ۳ هزار و ۳۷۳ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در این استان حاصل شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۰ درصد بیشتر است.

    به گزارش گیل و دیلم، او افزود: جمع درآمد‌های استان گیلان با تحقق ۹۴ درصدی در ۸ ماهه امسال، ۳ هزار و ۵۷۷ میلیارد تومان است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

    مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان همچنین به تحقق ۹۳ درصدی مصوب درآمد‌های مالیاتی در استان اشاره کرد و گفت: از مجموع درآمد‌های مالیاتی گیلان یک هزار و ۹۷۱ میلیارد تومان درآمد از محل مالیات‌های مستقیم در این مدت حاصل شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷۸ درصد بیشتر است.

    نوروزی همچنین تصریح کرد: یک هزار و ۴۰۲ میلیارد تومان درآمد از محل مالیات‌های غیرمستقیم در ۸ ماهه امسال در گیلان به دست آمد که افزایش ۴۰ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=84166

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *