×

افشاگری پدر بازیکن فوت شده در گرجستان/ پای قلیان در میان است

  • کد نوشته: 34706
  • ۱۳۹۷-۰۵-۱۸
  • 124 بازدید
  • ۰
  • خبر پدر امیرحسین ورمزیار یکی از آن فوتبالیست‌هایی که در فاجعه گرجستان دار فانی را وداع گفت به خبر ورزشی گفت: پسر من نخبه بود. فوتبالش عالی بود. درس‌هایش خیلی خوب بود. پسرم را بردند و برنگرداندند…  به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،امیرحسین ورمزیار یکی از آن فوتبالیست‌هایی است که در فاجعه گرجستان […]

    افشاگری پدر بازیکن فوت شده در گرجستان/ پای قلیان در میان است
  • خبر پدر امیرحسین ورمزیار یکی از آن فوتبالیست‌هایی که در فاجعه گرجستان دار فانی را وداع گفت به خبر ورزشی گفت: پسر من نخبه بود. فوتبالش عالی بود. درس‌هایش خیلی خوب بود. پسرم را بردند و برنگرداندند… 

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،امیرحسین ورمزیار یکی از آن فوتبالیست‌هایی است که در فاجعه گرجستان دار فانی را وداع گفت. پدر او روز گذشته در گفتگو با خبرورزشی توضیحاتی درباره این فاجعه غم‌انگیز داد.

    * آقای ورمزیار تسلیت به خاطر مرگ فرزندتان. می‌دانیم حالت روحی خوبی ندارید.
    ممنون از شما که تماس گرفتید. پسر من نخبه بود. فوتبالش عالی بود. درس‌هایش خیلی خوب بود. پسرم را بردند و برنگرداندند… 

    * برایمان توضیح می‌دهید اصلاً چه اتفاقاتی افتاد؟
    آقای محمدی مدیر مدرسه فوتبال به ما گفت: می‌خواهیم بچه‌ها را یک اردوی ورزشی به مالزی ببریم و آنجا مسابقه است. می‌گفتند کل هزینه با ماست و شما فقط هزینه پاسپورت و خروج از کشور را بدهید. بعد گفتند بازی‌ها در مالزی تمام شده و می‌رویم گرجستان. ما مخالفت کردیم ولی گفتند اگر بچه‌ها نیایند هم از مدرسه فوتبال اخراج‌شان می‌کنیم و هم باید ۵ میلیون تومان جریمه بدهید. خلاصه به زور جمع کردند و بچه‌ها را بردند. بچه‌ها را بردند تفلیس. عکس‌ها و فیلم‌ها موجود است. بچه‌های ما را با اتوبوس این طرف و آن طرف می‌بردند. یک زن و شوهر هم همراه‌شان بود.

    * شما کی متوجه شدید امیرحسین از دنیا رفته؟
    او به یکی از دوستانش اس‌ام‌اس زده که ما را فردا می‌برند استخر. فردای آن روز من هر چقدر زنگ زدم دیدم جواب نمی‌دهد. بعد که از مسئولان تیم پیگیری کردم اول گفتند چندتا از بچه‌ها و مربی‌شان در استخر بازداشت شده‌اند. بعد گفتند که در استخر سرشان به سنگ خورده است. عکس‌ها موجود است، بچه‌ها را برده‌اند لب دریاچه. بعد آن‌ها را همانجا رها کردند. با مینی‌بوس رفتند دنبال قلیان کشیدن خودشان و بچه‌ها را در دریاچه تنها گذاشتند. من عکس پسرم را قبل از رفتن به آب دارم.

    * چه اتفاقی آنجا افتاد؟ چرا پسر شما غرق شد؟
    نمی‌دانم چه شد. همه بچه‌ها داخل آب رفتند ولی پسر ما و یکی دیگر از بچه‌ها را آب برد و به منطقه باتلاقی رسیدند. یک نفر هم که از باتلاق بیرون کشیدند و الان در کماست.

    * مسئولان استانی می‌گفتند سه نفر از دنیا رفته‌اند.
    نمی‌دانم او در بیمارستان و در کما بود، شاید… 

    * پس ممکن بود حتی بچه‌های دیگری هم از دنیا بروند.
    بله، یکی از بچه‌ها به من می‌گفت: داشت غرق می‌شد و به زور بچه‌ها او را بیرون کشیدند. ببینید این‌ها اصلاً بچه‌های ما را تور ورزشی نبردند. آن‌ها را بردند که ارز دولتی بگیرند.

    * امیرحسین الان کجاست؟ پیکرش به ایران رسیده؟
    نه، می‌گویند ۲۵۰۰ دلار بدهید تا امیرحسین را بیاوریم. دادستانی به آقای محمدی گفته نباید از شهر خارج شود. حالمان خوب نیست. منتظریم تا حداقل پیکر امیرحسین بیاید.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=34706

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *