×

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه: شهردار در دوره جدید پویایی و تحرک دوره قبل را نداشت

  • کد نوشته: 35750
  • ۱۳۹۷-۰۶-۰۹
  • 129 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به عدم تفاهم میان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه گفت: شهردار در دوره جدید پویایی و تحرک دوره قبل را نداشت. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ساجدی در خطبه‌های نماز جمعه  این هفته این شهر  با بیان اینکه یکی از عوامل ناکارآمدی بانکداریاسلامی عدم نظارت […]

    امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه: شهردار در دوره جدید پویایی و تحرک دوره قبل را نداشت
  • امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به عدم تفاهم میان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه گفت: شهردار در دوره جدید پویایی و تحرک دوره قبل را نداشت.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ساجدی در خطبه‌های نماز جمعه  این هفته این شهر  با بیان اینکه یکی از عوامل ناکارآمدی بانکداریاسلامی عدم نظارت درست بانک مرکزی است اظهار کرد: به خاطر اشکالات عملی، نوع رفتار کارگزاران و مشتریان بانک و عدم نظارت بانک مرکزی شاهد ناکارآمدی بانکداریاسلامی هستیم که در آن هم مردم ناراضی‌اند و هم بانک‌ها اعلام ورشکستگی می‌کنند.

    وی با اذعان به اینکه در بحث وام قرض‌الحسنه شاهد توزیع ناعادلانه پول هستیم تصریح کرد: اگر در قرض‌الحسنه به‌درستی عمل کنیم و میزان سود بانک‌ها درست باشد، شاهد مهار تورم، نقدینگی و رونق در بخش کشاورزی، صنعت و اشتغال خواهیم بود.

    امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه طرح سؤال نمایندگان از رئیس‌جمهور کار ارزشمندی بود گفت: مجلس به‌عنوان یک دستگاه نظارتی وظیفه نظارت بر قوا به‌ویژه قوه مجریه را بر عهده دارد و طرح سؤال از رئیس‌جمهور همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند بسیار ارزشمند بود و به با این کار یک کارت زرد به رئیس‌جمهور نشان دادند.

    ساجدی علت قانع نشدن نمایندگان را پاسخ اجمالی رئیس‌جمهور دانست و افزود: رئیس‌جمهور به سؤالات به‌طور اجمالی پاسخ داده و جواب دقیق را به وزارتخانه‌ها واگذار کرد، شاید اگر به‌طور دقیق پاسخ می‌داد مردم و نمایندگان از پاسخ ایشان قانع می‌شدند.

    وی با تأکید بر اینکه دولت نباید به خاطر وجود تحریم و تهدید از پاسخ‌گویی دوری کند بیان کرد: وظیفه دولت پاسخ‌گویی به مردم و اجرای سیاست‌گذاری درست در زمان تهدید و تحریم است و نباید از این کار دوری کند.

    امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به عدم تفاهم میان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه  در دوره جدید خاطرنشان کرد: از اوایل دوره شورا جدید زمزمه برداشتن شهردار وجود داشت و علیرغم تلاش‌های فراوان فرماندار و بنده  تفاهم خوبی میان اعضا شورا و شهردار به وجود نیامد و سرانجام آقای سلیمانی برکنار شدند.

    ساجدی با اشاره به اینکه شهردار در دوره جدید پویایی و تحرک دوره قبل را نداشت افزود: ما در این مدت شاهد کند شدن کارهای عمرانی شهر بودیم و شهردار تحرک دوره قبل را نداشت که ایشان علت این امر را مشکلات مالی می‌دانند.

    وی با تبریک میلاد امام موسی کاظم ایشان را مظهر صبر و استقامت دانست و گفت: ویژگی امام موسی کاظم فروخوردن غرض و صبر و استقامت بود و به همین دلیل به او کاظم گفتند و ما امیدواریم در زمینه صبر و استقامت ازایشان درس بگیریم زیرا صبر و استقامت جامعه ما متأسفانه کم شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=35750

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *