×

امام‌جمعه املش در سیاهکل: مدل‌های اقتصادی که در کشور ما ایجاد می‌کنند مدل‌های قدیمی است

  • کد نوشته: 26991
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۸
  • 62 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه املش خطاب به دولت و نمایندگان مجلس، گفت: در چند دولت گذشته وضع ما بهتر نشده است زیرا مدل‌های اقتصادی که در کشور ما ایجاد می‌کنند مدل‌های قدیمی است که دنیا آن را فراموش کرده است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،حجت‌الاسلام محمد صفری قاسم‌آبادی در مراسم گرامیداشت هشتم و نهم دی […]

    امام‌جمعه املش در سیاهکل: مدل‌های اقتصادی که در کشور ما ایجاد می‌کنند مدل‌های قدیمی است
  • امام‌جمعه املش خطاب به دولت و نمایندگان مجلس، گفت: در چند دولت گذشته وضع ما بهتر نشده است زیرا مدل‌های اقتصادی که در کشور ما ایجاد می‌کنند مدل‌های قدیمی است که دنیا آن را فراموش کرده است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،حجت‌الاسلام محمد صفری قاسم‌آبادی در مراسم گرامیداشت هشتم و نهم دی ماه در مسجد جامع سیاهکل بابیان اینکه می‌بایست به‌مانند رهبر کبیر انقلاب همواره به دنبال ریشه‌کنی فساد بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برای برچیدن فسادها به وقوع پیوست و همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

    وی با بیان اینکه بهترین نعمت، نعمت ولایت است، گفت: امت اسلامی وظیفه دارد مردم را بهشتی کند و ولایت‌فقیه بهترین مسیر برای دست یافتن به آن است.

    امام‌جمعه املش با بیان اینکه برخی از خواص می‌لنگند، گفت: بسیار مثال وجود دارد که اگر آن‌ها را بگویم می‌گویند من تند رفته‌ام.

    وی گفت: برنامه‌های توسعه‌ای که در مجلس و دولت نوشته می‌شود را ببینید، در نوشتن برنامه توسعه از برنامه توسعه غربی الگو گرفته‌شده است و هیچ‌چیز در مورد ازدواج در آن وجود ندارد.

    امام‌جمعه املش گفت: در موشک، انرژی هسته‌ای و … کلی پیشرفت داشته‌ایم، اما نمی‌توانیم در تولید ماشین، بخش کشاورزی و … خودکفا شویم؟ ما می‌توانیم، اما نمی‌گذارند، همان‌هایی که بارأی ما آمده‌اند مانند بنی‌صدری که به آن رأی دادیم و موجب شد صدام به ما حمله کند و جوانان انقلابی ما با جان خودشان آن‌ها را بیرون کردند.

    صفری خطاب به دولت و نمایندگان مجلس، گفت: در چند دولت گذشته وضع ما بهتر نشده است زیرا مدل‌های اقتصادی که در کشور ما ایجاد می‌کنند مدل‌های قدیمی است که دنیا آن را فراموش کرده است، آن‌وقت منتظر هستند که چه کسی از خارج می‌آید که برای آن‌ها کاری انجام بدهد، وزیر خارجه انگلیس آمد تا چند نفر را آزاد کند.

    وی در رابطه با برجام گفت: می‌گویند برجام برای ما فتوحات داشت، از آن‌ها می‌خواهیم که به ما بگویند برجام برای ما چه فتوحاتی داشته است.

    امام‌جمعه املش گفت: برای اینکه اثبات کنیم ما می‌توانیم کارنامه داریم، اگر در مملکت ما پیشرفت‌هایی در موشک، پزشکی، هسته‌ای و… داشتیم؛ توسط بچه‌های انقلابی انجام‌شده است، پس چرا می‌خواهیم پشت سر هم امتحان کنیم.

    صفری بابیان اینکه فرانسوی‌هایی که خودشان را متمدن می‌دانند داروی آلوده به ما می‌فروشند، افزود: امروز در صنعت خودرویی ما چه می‌گذرد، چرا ما دست سیا و موساد را در صنعت خودروسازی خودمان می‌بینیم.

    وی گفت: بعضی‌ها عکس سلفی با موگرینی می‌گیرند و افتخار می‌کنند که فلان نماینده غربی به ایران می‌آید و در کنار آن‌ها حضور دارد.

    امام‌جمعه املش بابیان اینکه بعضی‌ها در داخل می‌گویند اقتصاد بچرخد حتی اگر تعدادی زیردست و پا له شوند، افزود: مهمترین جمله رهبری این است که فرمود مسئولین حکومتی کاری نکنید که یک وال‌استریت در کشور به وجود بیاید، وال‌استریت یعنی یک درصد در مقابل ۹۹ درصد.

    صفری بابیان اینکه امروز در مرحله دولت سازی اسلامی هستیم، گفت: نباید بر سر لجبازی رأی بدهیم، بلکه می‌بایست به برنامه‌ها نگاه کنیم و بعد رأی خودمان را به صندوق بیاندازیم.

    وی بابیان اینکه مرزهای استراتژیک ما بسیار دورتر رفته است، گفت: با امید به خداوند ریشه رژیم صهیونیستی برچیده می‌شود/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26991

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *