×

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان خبر داد:
امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان گیلان در ۴۹ حادثه

  • کد نوشته: 100057
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۴
  • 39 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان، گفت: از زمان آغاز تعطیلات نوروزی ۴۹ حادثه در سطح استان گیلان رخ‌داده است که از این تعداد ۲۶ حادثه مربوط به حوادث جاده‌ای بوده که توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان گیلان امدادرسانی و خدمات‌رسانی شده است....
  • به گزارش گیل و دیلم ،هادی سلیمی عصر دیروز در جریان بازدید از پایگاه نوروزی جمعیت هلال‌احمر شهرستان مرزی بندر آستارا در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۱۵ پایگاه خدمات نوروزی و ۱۴ پایگاه سیار حوزه معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌احمر گیلان در سطح استان در حال خدمت به مسافران نوروزی هستند، اظهار کرد: بیست و چهارمین دوره خدمات نوروزی و سفر جمعیت هلال‌احمر گیلان به ظرفیت ۳۲ پایگاه امداد و نجات در سطح استان در حال اجرا است و در مجموع ۴ هزار و ۵۶۲ نفر نیروی هلال‌احمر در کل استان در حال خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

    سلیمی، افزود: روزانه ۲۰۴ نفر در حوزه امداد و نجات و ۱۱۸ نفر در پایگاه‌های نوروزی در سطح شهرستان‌های مختلف استان گیلان و در مبادی ورودی شهرها به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

    میرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان از مسافرینی که قصد عزیمت به این استان را دارند خواست رعایت اصول ایمنی و سرعت مطمئنه را مدنظر قرار داده و خودروی خود را برای سفر به تجهیزات ایمنی مجهز کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

    سلیمی، گفت: مسافران نوروزی در صورت وقوع هر حادثه‌ای با شماره تماس ۲۴ ساعته ۱۱۲ تماس گرفته و حادثه را گزارش دهند.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=100057

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *