×

امکان تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه آزاد گیلان

  • کد نوشته: 82521
  • ۱۴۰۱-۰۷-۳۰
  • 103 بازدید
  • ۰
  • رئیس دانشگاه آزاد گیلان گفت: دانشجویان غیرپزشکی دانشگاه آزاد گیلان می‌توانند به صورت همزمان در ۲ رشته تحصیل کنند. به گزارش گیل و دیلم، محمد دوستار گفت: دانشجویان غیرپزشکی این دانشگاه در صورت تمایل می‌توانند در یک رشته تحصیلی دیگر در همان محل تحصیل با مقطع پایین‌تر تحصیل خود را انتخاب کرده و به صورت […]

    امکان تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه آزاد گیلان
  • رئیس دانشگاه آزاد گیلان گفت: دانشجویان غیرپزشکی دانشگاه آزاد گیلان می‌توانند به صورت همزمان در ۲ رشته تحصیل کنند.

    به گزارش گیل و دیلم، محمد دوستار گفت: دانشجویان غیرپزشکی این دانشگاه در صورت تمایل می‌توانند در یک رشته تحصیلی دیگر در همان محل تحصیل با مقطع پایین‌تر تحصیل خود را انتخاب کرده و به صورت همزمان به تحصیل ادامه دهند.

    دوستار افزود: دانشجویان مقطع دکترا می‌توانند یک رشته دیگر را در همان واحد دانشگاهی محل تحصیل در مقطع پاییتر به صورت حضوری و یا الکترونیکی انتخاب کنند.

    وی با اشاره به مجازبودن تحصیل همزمان در ۲ رشته در واحد دانشگاهی محل پذیرش، اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و موسسات آموزشی نظیر غیرانتفاعی و علمی کاربردی می‌توانند رشته دوم را در واحد‌های دانشگاه آزاد گیلان انتخاب و تحصیل کنند.

    رئیس دانشگاه آزاد گیلان گفت: علاقمندان به تحصیل در رشته دوم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی الکترونیک http://Rasht.iau.ir مراجعه کرده و یا با دفتر خدمات آموزشی دانشگاه با شماره تلفن ۰۱۳-۳۳۴۴۷۸۹۷ تماس بگیرند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=82521

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *