×

انتخابات ۱۴۰۲؛ شیخان می‌آید؟ | تنور انتخابات در گیلان داغ می شود

  • کد نوشته: 89723
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۰
  • 76 بازدید
  • ۰
  • آیا محمد شیخان مدیرعامل سابق دخانیات ایران و مشاور فعلی هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پازارگاد یکی از خواستگاران ۱۳ صندلی استان گیلان در بهارستان خواهد بود. به گزارش گیل و دیلم به نقل از دیارمیرزا، در حالی کم کم به روزهای تب و تاب انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم که برخی افراد […]

    انتخابات ۱۴۰۲؛ شیخان می‌آید؟ | تنور انتخابات در گیلان داغ می شود
  • آیا محمد شیخان مدیرعامل سابق دخانیات ایران و مشاور فعلی هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پازارگاد یکی از خواستگاران ۱۳ صندلی استان گیلان در بهارستان خواهد بود.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از دیارمیرزا، در حالی کم کم به روزهای تب و تاب انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم که برخی افراد و مدیران استانی با استعفا از سمت ها، خود را برای انتخابات مجلس دوازدهم آماده می‌کنند و سرگرم رایزنی برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی پیش رو هستند.

    به نظر می رسد که ۱۳ صندلی گیلان در بهارستان تهران این روزها خواستگاران زیادی داشته باشد.

    از یک سو پیش بینی می شود که همه نمایندگان فعلی استان گیلان در مجلس یازدهم تصمیم دارند در انتخابات پیش رو نیز کاندیدا شوند، همچنین برخی مدیران محلی و کشوری نیز برای حضور در رقابت انتخاباتی استعفا داده اند، البته سایرین نیز تا ۲۵ خرداد ماه فرصت دارند که استعفای خود را تقدیم کنند.

    اما یک سوال این است، آیا محمد مجاور شیخان که در حال حاضر مشاور هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پازارگاد است و تجربه مدیریتی بسیار زیادی در بخش‌های مختلف کشور داشته است، برای حضور در انتخابات مجلس پیش رو نیز کاندیدا می‌شود؟

    پیش بینی می شود که حضور محمد شیخان که در طول سالهای اخیر نیز مدیریت‌های رده بالایی را در سطح کشور تجربه کرده بتواند تنور انتخابات استان گیلان را گرمتر و مشارکت انتخاباتی را افزایش دهد.

    گفتنی است، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای تعیین نمایندگان این مجلس برگزار خواهد شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=89723

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *