×

رحیم شوقی ، شهردار رشت:
اولویت شهرداری آسفالت معابر اصلی رشت است

  • کد نوشته: 99728
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۵
  • 21 بازدید
  • ۰
  • شهردار رشت، با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون روند خوب آسفالت معابر و خیابان ها را آغاز کردیم، گفت: در حال حاضر تولید آسفالت حدود ۱۲۰ تن در روز بوده و لذا اولویت با آسفالت معابر اصلی شهر است....
    اولویت شهرداری آسفالت معابر اصلی رشت است
  • به گزارش گیل و دیلم ، رحیم شوقی امروز، ۲۴ اسفندماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به فراز و فرودهای مدیریت شهری در سال جاری، اظهار کرد: با همراهی و پشتیبانی شورای شهر رشت و کنار گذاشتن حواشی و برنامه ریزی دقیق، سعی کردیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

    وی تلاش مدیریت شهری را در جهت جلب رضایت مردم رشت دانست و افزود: با همراهی شهرداری و شورا، روح کار کردن ایجاد شده و با پای کار آمدن مردم می توانیم کارهای بزرگی را آغاز کنیم.

    شهردار رشت با تاکید بر لزوم ایجاد و حفظ آرامش در فضای مدیریت شهری جهت پیشبرد برنامه های عمرانی و خدماتی، اضافه کرد: بسیاری از پروژه های عمرانی شهر رشت را در سال جاری آغاز کردیم و سال ۱۴۰۳ شاهد تکمیل و بهره برداری از آنها خواهیم بود و لذا نیازمند همراهی بیشتر مردم و مدیریت شهری هستیم.

    شوقی از رسانه ها خواست به معرفی پروژه های عمرانی شهر و مزایای آن بپردازند و گفت: پروژه های تقاطع غیر همسطح روند مناسبی دارند و در مرحله ستون و تیر هستند؛ در اسفندماه قرار داریم و ترافیک شهری به اوج خود رسیده و اگر همراهی مردم نباشد، دچار مشکل خواهیم شد.

    وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون روند خوب آسفالت معابر و خیابان ها را آغاز کردیم، گفت: تا پاییز و اوایل زمستان تولید فوق العاده آسفالت داشتیم و روزانه ۵۰۰ تن آسفالت تولید می شد، اما کارخانه تولید آسفالت شهرداری یک ماه تعطیل و مجددا بازگشایی شد.

    شهردار رشت با اشاره به بارش برف و خسارت دیدن آسفالت معابر به واسطه عبور ماشین آلات برفروبی، ادامه داد: آسیب دیدن آسفالت حجم کار شهرداری را بالا برده و باید لکه گیری به صورت روزانه انجام شود؛ البته در حال حاضر تولید آسفالت حدود ۱۲۰ تن در روز بوده و لذا اولویت با آسفالت معابر اصلی شهر است.

    وی همچنین از فعال شدن پل فلزی تقاطع جانبازان خبر داد و یادآور شد: پیمانکار در حال تعمیر پله برقی این پل هوایی است و تا قبل از شب عید، یک لاین را فعال خواهیم کرد.

    امید و اعتماد به رشتوندان بازمی گردد

    محمدحسین واثق کارگرنیا، رئیس شورای شهر رشت نیز، با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای ایران اسلامی، اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی را مرهون شهدایی هستیم که جان عزیز خود را برای امنیت و ارامش و سلامت مردم فدا کردند.

    وی با قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه در پوشش اخبار مجموعه مدیریت شهری رشت، افزود: بخش عظیمی از اتفاقات خوب را مرهون همراهی اصحاب رسانه هستیم و رسانه ها انعکاس دهنده تمامی تلاش های مدیران در راستای توسعه و بالندگی و رفع مشکلات هستند.

    رئیس شورای شهر رشت با تاکید به اینکه مجموعه مدیریت شهری رشت قدردان تلاش های اصحاب رسانه هستند، تصریح کرد: در حال حاضر فضای خوبی در شهر حاکم شده و تمام تلاشمان این است که بتوانیم با همین روند اتفاقات خوبی را با هدف توسعه و تعالی شهر رقم بزنیم.

    کارگرنیا با اشاره به اهم مصوبات شورا در یک سال گذشته، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری کار جهادی را آغاز کرده و به دنبال جبران عقب ماندگی ها هستیم و قطعا در سال ۱۴۰۳ شاهد به ثمر نشستن طرح ها و پروژه های خوبی خواهیم بود و امید و اعتماد را به همشهریان رشتی باز می گردانیم

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99728

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *