×

اینکه می‌گویند اکثر مردم قبل از انقلاب متدین‌تر بودند دروغ است

  • کد نوشته: 89456
  • ۱۴۰۲-۰۳-۱۱
  • 52 بازدید
  • ۰
  • عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه الان در همه کشورها جز ایران کاپیتولاسیون وجود دارد، گفت: این کشف حجاب‌ها و سلبریتی‌سازی‌ها برای این است که می خواهند ما را به دوران قبل از انقلاب برگردانند. به گزارش گیل و دیلم ، رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم دانشجویی به […]

    اینکه می‌گویند اکثر مردم قبل از انقلاب متدین‌تر بودند دروغ است
  • عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه الان در همه کشورها جز ایران کاپیتولاسیون وجود دارد، گفت: این کشف حجاب‌ها و سلبریتی‌سازی‌ها برای این است که می خواهند ما را به دوران قبل از انقلاب برگردانند.

    به گزارش گیل و دیلم ، رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم دانشجویی به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) که امروز در حسینیه جماران برگزار شد گفت: اینکه می گویند مدرنتیه در دوره پهلوی رضاخان اتفاق افتاد دروغ است این کارها زمان ناصرالدین شاه شروع شد.۱.۵ سال مانده به انقلاب اعلام کردند دختران با حجاب را به مدارس راه نمی دهند.ورود مدرنیته و تکنولوژی به کشور زمان ناصرالدین شاه شروع شد و ربطی به دوره پهلوی ندارد.

    وی افزود: مبارزه با زبان فارسی و عربی در راس اقدامات آمریکا و انگلیس بود حتی می خواستند خط فارسی را هم تغییر بدهند.

    رحیم پور اضافه کرد: در حقوق افسران آمریکایی یک بندی بود به نام حق توحش، به نظر آنها چون ایرانی ها وحشی هستند افسران آمریکایی برای حضور در ایران یک حقوق اضافه دریافت می کردند. امام با این آدم ها درافتاد.

    عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود:الان در همه کشورها جز ایران کاپیتولاسیون وجود دارد.اگر یک آشپز آمریکایی یک مرجع تقلید و سرلشکر ایرانی را می کشت هیچ کس حق اعتراض نداشت.دانشجویان اگر مطالعه نداشته باشند جای شهید و جلاد را عوض می کنند.

    رحیم‌پور ازغدی با اشاره به وضعیت حجاب گفت: این کشف حجاب‌ها و سلبریتی‌سازی‌ها برای این است که می خواهند ما را به دوران قبل از انقلاب برگردانند و از سلبریتی های زمان قبل از انقلاب برای نسل امروزی قهرمان می سازند.همه سلبریتی های قبل از انقلاب الکلی و اهل مواد مخدر و و اهل فساد جنسی بودند و به آن افتخار می کردند.سلبریتی های قبل از انقلاب دنبال این بودند که برهنگی و کشف حجاب و مشروب خوری و زنا و روابط نامشروع را نهادینه کنند که تقریبا موفق هم شدند و آثار آن را الان نیز مشاهده می کنیم.

    وی در خصوص برخی بدعت سازی ها گفت: پارچه بستن و دخیل بستن و شمع روشن کردن در حرم ها هیچ ربطی به اسلام و شیعه ندارد.

    وی افزود: اینکه می‌گویند اکثر مردم قبل از انقلاب متدین‌تر بودند دروغ است .اکثر مردم قبل از انقلاب نه نماز داشتند نه حجاب و نه روزه و آن زمان فحشا و قمار و … عادی شده بود.

    رحیم پور یادآورشد: تعیین همه مسئولین حتی دانشگاه‌ها با نظر سفارت آمریکا انجام می‌شد، رژیم پهلوی حتی نمی‌دانست چقدر نفت صادر می‌شود برخی جسم شان کنار امام بودند اما نمی‌دانستند او چه می گوید.ایرانی بودن قبل انقلاب ننگ بود و ایران یک کشور در لیگ دسته سه بود.

    وی افزود: تعیین همه مسئولین حتی دانشگاه ها باید با نظر سفارت آمریکا صورت می گرفت

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=89456

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *