×

بادامچیان:میرسلیم کاندیدای قطعی است اما کاندیدای ذخیره هم داریم/مذاکره‌ای با جبهه پایداری نداشته‌ایم

  • کد نوشته: 11285
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۴
  • 176 بازدید
  • ۰
  • عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به موضوع حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: در مورد اینکه موتلفه با این جبهه یکی شود، باید کمی جلوتر برویم و برنامه‌ها مشخص شود تا تصمیم بگیریم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»اسدالله بادامچیان درباره اظهارات حمیدرضا ترقی از اعضای شورای مرکزی حزب مبنی بر […]

    بادامچیان:میرسلیم کاندیدای قطعی است اما کاندیدای ذخیره هم داریم/مذاکره‌ای با جبهه پایداری نداشته‌ایم
  • عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به موضوع حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: در مورد اینکه موتلفه با این جبهه یکی شود، باید کمی جلوتر برویم و برنامه‌ها مشخص شود تا تصمیم بگیریم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»اسدالله بادامچیان درباره اظهارات حمیدرضا ترقی از اعضای شورای مرکزی حزب مبنی بر اینکه کاندیدای نهایی موتلفه اردیبهشت‌ماه اعلام می‌شود و بررسی کاندیداتوری قالیباف، گفت: آقای میرسلیم را به عنوان نامزد مشخص خود اعلام کردیم و انتخاب ما قطعی است و در کنار او یک شورای مشورتی ریاست جمهوری داریم که «تیم کاندیدا» نیستند، بلکه مشاوران انتخابات ریاست‌جمهوری هستند و همچنین ذخیره‌های ما برای انتخابات در این مجموعه شورا محسوب می‌شوند.

    *موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری هم نامزد دارد و هم ذخیره

    عضوشورای مرکزی حزب موتلفه تاکید کرد: موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری هم نامزد دارد و هم ذخیره که اگر مساله‌ای به وجود آمد، ما ذخیره فردی خود را داشته باشیم .

    او در پاسخ به اینکه آیا موتلفه ذیل مجموعه جبهه مردمی در انتخابات فعالیت می‌کند، بیان کرد: موتلفه از جبهه مردمی و هر حرکتی که به وحدت و یکپارچگی ملی و مردمی منجر شود، استقبال می‌کند. بنابراین از این حرکت جبهه مردمی هم استقبال کردیم.

    *برای یکی شدن با جبهه مردمی باید جلوتر برویم

    بادامچیان افزود: به اعضا و مسئولان حزب موتلفه در سراسر کشور ابلاغ کردیم که با جبهه مردمی همراهی کنند اما برای اینکه با هم یکی شویم باید کمی جلوتر برویم و برنامه‌ها مشخص شود تا تصمیم بگیریم.

    این فعال سیاسی اصولگرا درباره اینکه ممکن است موتلفه با «جمنا»(جبهه مردمی نیروهای انقلاب) به توافق نرسد، گفت: این مربوط به آینده است در حال حاضر از حرکت جبهه مردمی استقبال کردیم و امیدواریم که بتواند همه نیروها را با هم منسجم کند و به وحدت برسد.

    *موتلفه مذاکره‌ای با جبهه پایداری نداشته است

    بادامچیان در مورد اینکه آیا جبهه پایداری اعلام همراهی با اصولگرایان در انتخابات داشته است، بیان کرد: موتلفه مذاکره‌ای با جبهه پایداری نداشته است و مواضع پایداری را باید از خود آنها بپرسید.
    منبع: خبرآنلاین

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11285

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *