×

بارش برف در ارتفاعات گیلان

  • کد نوشته: 53282
  • ۱۳۹۸-۱۰-۱۵
  • 268 بازدید
  • ۰
  • بارش برف مناطق کوهستانی گیلان را سفید پوش کرد. به گزارش گیل و دیلم، با نفوذ سامانه سرد و بارشی به آسمان گیلان، بارش برف از دیروز و دیشب در برخی مناطق کوهستانی آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در منطقه کوهستانی زندانه رضوانشهر ۱۰ سانتی متر، کرمون، الماس، حاچاقیا، لنزی، سیاه گل و لرزه تالش […]

    بارش برف در ارتفاعات گیلان
  • بارش برف مناطق کوهستانی گیلان را سفید پوش کرد.

    به گزارش گیل و دیلم، با نفوذ سامانه سرد و بارشی به آسمان گیلان، بارش برف از دیروز و دیشب در برخی مناطق کوهستانی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

    در منطقه کوهستانی زندانه رضوانشهر ۱۰ سانتی متر، کرمون، الماس، حاچاقیا، لنزی، سیاه گل و لرزه تالش ۵ تا ۱۰ سانتیمتر، در منطقه سرتربت، شهر سمام، هلو چالک، سیاه کوه، خصیل دشت و تماجان املش ۵ سانتیمتر، گلنکش، شاه شهیدان، داماش و پشت کلاء رودبار ۵ تا ۱۰ سانتیمتر برف باریده است.

    بارش برف در برخی مناطق کوهستانی متوقف است، اما در برخی مناطق ادامه دارد.

    محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان از تضعیف و خروج سامانه بارشی از اواخر وقت امروز از سمت شرق استان خبر داد.

    او با بیان اینکه آسمان گیلان فردا صاف تا نیمه ابری، گاهی با افزایش ابر همراه است و دمای هوا به طور نسبی افزایش می‌یابد، گفت: فردا در مناطق کوهستانی گیلان پدیده یخبندان رخ خواهد داد.

    مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: دریای خزر با ارتفاع موج ۳۰ سانتی متر تا یک متر و ۲۰ سانتی متر از عصر امروز تا چهارشنبه برای فعالیت‌های دریانوردی و صید با احتیاط مناسب است.

    دادرس تصریح کرد: دمای کنونی هوای رشت، مرکز گیلان ۹ درجه سانتی گراد و رطوبت هوای این شهر ۹۵ درصد است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=53282

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *