×

بازداشت ۶۸ محکوم متواری در گیلان

  • کد نوشته: 95680
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۶
  • 46 بازدید
  • ۰
  • جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۶۸ نفر از محکومان متواری در طرح عملیاتی یک روزه پلیس آگاهی در گیلان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، سردار “حسین حسن‌پور” هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرایم در سطح جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: مجموعه […]

    بازداشت ۶۸ محکوم متواری در گیلان
  • جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۶۸ نفر از محکومان متواری در طرح عملیاتی یک روزه پلیس آگاهی در گیلان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، سردار “حسین حسن‌پور” هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرایم در سطح جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

    وی در ادامه با بیان اینکه با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری، طرح عملیاتی یک روزه پلیس آگاهی به صورت متمرکز در سطح استان اجرا شد به شناسایی و دستگیری ۶۸ نفر طی عملیات‌های جداگانه در اجرای این طرح خبر داد و افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

    رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه، بیان داشت: اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=95680

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *