×

فرماندار لنگرود مطرح کرد:
بازدید ۱۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان لنگرود

  • کد نوشته: 100301
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۹
  • 30 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لنگرود از اقامت ۵۰۰ هزار نفری گردشگران نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: حدود ۱۰ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند....
    بازدید ۱۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان لنگرود
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری لنگرود، محمدرضا جلالی در حاشیه بازدید از اماکن و اقامتگاه های گردشگری شهرستان لنگرود، اظهار کرد: شهرستان لنگرود همانند سال‌های گذشته مورد توجه گردشگران نوروزی از اقصی نقاط کشور است.

    وی با بیان اینکه تاکنون ۵۰۰ هزار نفر در مراکز اقامتی و سیاحتی شهرستان لنگرود حضور پیدا کردند، افزود: این حجم از مسافر در اقامتگاه‌های رسمی و غیر رسمی و اضطراری شهرستان اسکان داشتند.

    فرماندار لنگرود با اشاره به رضایت نسبی مسافران از اقامتگاه‌های شهرستان، تصریح کرد: علیرغم برودت هوا حدود ۱۰ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی و گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند و لذا به عنوان مسئول تکلیف داریم در حوزه زیرساخت‌های گردشگری رونق لازم را ایجاد و با تمهید امکانات جدید، زمینه جذب گردشگر بیشتر را فراهم کنیم.

    جلالی از مردم و مسافران خواست مانند روزهای گذشته نسبت به رعایت شئونات ماه رمضان اهتمام داشته باشند و تاکید کرد: گردشگران در کنار بهره‌مندی از مواهب طبیعی شهرستان، حفاظت و حراست از انفال و منابع طبیعی را در دستور کار قرار دهند.

    وی با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری در شهرستان لنگرود از جمله نوار ساحلی ۱۷ کیلومتری در منطقه چاف و چمخاله، خاطرنشان کرد: نجاتگران غریق در ساحل حضور دارند و لذا زمینه بهره مندی سالم و ایمن مردم از دریا فراهم است.

    فرماندار لنگرود همچنین به زیبایی‌های بکر بخش کومله و دامنه‌های سرسبز اطاقور و باغات چای آب چالکی اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم از سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری حمایت کنیم تا زمینه‌های حضور بیش از پیش گردشگران در منطقه فراهم شود

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=100301

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *