×

بازگشایی مراکز تعویض پلاک خودرو در گیلان

  • کد نوشته: 56413
  • ۱۳۹۹-۰۲-۰۵
  • 74 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راهور گیلان از بازگشایی و از سرگیری فعالیت مراکز تعویض پلاک خودروها با اجرای طرح زوج و فرد در استان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ امیر طالبی روز جمعه در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز تعویض پلاک از اسفندماه سال گذشته، […]

    بازگشایی مراکز تعویض پلاک خودرو در گیلان
  • رئیس پلیس راهور گیلان از بازگشایی و از سرگیری فعالیت مراکز تعویض پلاک خودروها با اجرای طرح زوج و فرد در استان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ امیر طالبی روز جمعه در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز تعویض پلاک از اسفندماه سال گذشته، با اجرای پروتکل های بهداشتی فعالیت تعویض پلاک خودروها از شنبه ششم اردیبهشت  از سر گرفته خواهد شد .

    وی افزود: با توجه به این که ویروس کرونا هنوز ازبین نرفته و احتمال شیوع دوباره این بیماری براثر  بی توجهی به رعایت  توصیه های بهداشتی کارشناسان وجود دارد، برای رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی خدمات تعویض پلاک به صورت زوج و فرد انجام می شود.

    وی بیان کرد: در همین راستا، مالکان خودروهایی که رقم آخر سمت راست پلاک آنها زوج ( ۲، ۴، ۶ ، ۸) است در روزهای  شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه و مالکان خودروهایی که شماره آخر سمت راست پلاک خودرو آنها فرد است ، باید در روزهای یکشنبه ، سه شنبه و پنجشنبه برای اخذ خدمات مراجعه کنند.

    سرهنگ طالبی با تاکید بر اینکه مالکان خودرو  تا حد امکان از آوردن همراه به آن مراکز پرهیز کنند، اضافه کرد: مالکان خودروها ملزومات بهداشتی همچون ماسک و دستکش و لوازم اداری(خودکار) و سایر مدارک را به همراه داشته باشند تا در کار تسریع شود .

    وی ادامه داد: همچنین مالکان خودروها هنگام استفاده از دستگاه های خودپرداز رعایت نکات بهداشتی را برای حفظ سلامتی خود و دیگران مورد توجه قرار دهند.

    رئیس پلیس راهور گیلان خاطر نشان کرد: مالکان خودروها چنانچه عجله ای ندارند در هفته های آتی جهت دریافت خدمات مراجعه کنند.

    گیلان دومین استان درگیر شیوع کرونا در کشور بود. با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مراکز تعویض پلاک خودرو تعطیل شده بود 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=56413

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *